Avatar billede badazz Novice
02. februar 2008 - 21:37 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Harddisk Valg

Hej

Har lige købt mig sådan en bandit her:
http://www.priceok.it/images/products/full/18159.jpg
Linksys NSS4000

Men nu skal jeg så have fyldt nogle diske i den.. og jeg har gode erfaringer med seagate og maxtor så det bliver en af dem.. men hvad størrelse skal jeg så tage.. skal det være 320 eller 500gb.. hvordan går det med 500gb diske kan de holde i længden.. holder de sige så godt som 320gb diske.. hvad ville du vælge?

//Brian
Avatar billede diabolikdk Nybegynder
02. februar 2008 - 23:40 #1
Du kan da ligeså godt vælge 500GB diske.
Personligt bruger jeg Seagates, da jeg aldrig har haft problemer med dem.
Har lige købt en eksternt 500GB Seagate FreeAgent og den er jeg også glad for.
Avatar billede fuglen1 Novice
03. februar 2008 - 01:03 #2
Seagate har købt Maxtor, så det er kun Seagate diske

Jeg har selv 2 Maxtor ide diske og de kører enlig fint nok, den ældte er faktiak lidt over 3 år.
Har før kørt med en Wetern Digital der begyndte at lave fejl efter 3 år 3 mdr ved om det er normal

Har os 2 Samsung diske der bruges ekstent og det kører faktisk rimeligt pænt, end en som system til linux. Det er de nyeste jeg har, om det er sådan en jeg skal have igen ved jeg dog ikke.
Har dog ikke prøvet iSeagate udover en gammel 2 gb disk som bliver brugt til småting
Avatar billede badazz Novice
03. februar 2008 - 13:17 #3
Jeg har 3 stk. samsung 250GB Sata diske. som er 2 år gamle nu.. de laver ikke decideret fejl.. men de har kørt 24/7/365 i 2 år og de er helt nede i SMART det er mine 2x 200GB Maxtor ikke..
Avatar billede badazz Novice
10. februar 2008 - 20:52 #4
fuglen1 vil du med til at dele point?
Avatar billede fuglen1 Novice
11. februar 2008 - 20:02 #5
Jeg ligger da et svar

har nu smidt wd disken og nu skulle den ikke virke mere da den lige fik nogen ture på jorden også. Så har jeg os prøvet at kaste med harddiske