Avatar billede starfarm Nybegynder
31. januar 2008 - 10:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke finde namespace fra App_Code-fil

Hej

Jeg sidder med et ret stenet problem. Jeg har en webløsning, som jeg har udviklet og kører lokalt. Men når jeg opretter en ny virtuel mappe i min IIS på min server, så går det hele galt.

For det første kan den ikke finde ud af stier der begynder med "~/". Jeg har andre løsninger på serveren der kører med dette uden problemer. Dette kan dog fikses ved at fjerne tilde og skråstregen.

Hvad der er mere mærkeligt er, at min .csfil i App_Code-mappen åbenbart ikke kan findes. Den returnerer ihvertfald denne fejl:

CS0246: The type or namespace name 'myNamespace' could not be found (are you missing a using directive or an assembly reference?)
Jeg har sågar prøvet at fjerne mit namespace. Begge løsninger kører lokalt, men ikke remote.

En anden ting jeg har prøvet, er at kopiere løsningen over i en mappe på ISS som jeg ved virker. Igen uden resultat, så det virker som om at fejlen ikke ligger på min server, men på min lokale computer.

Jeg håber i kan hjælpe mig med dette.
Avatar billede arne_v Ekspert
03. februar 2008 - 05:38 #1
Samme .NET version ?

Ligger app_code det rigtige sted ?
Avatar billede starfarm Nybegynder
03. marts 2008 - 09:23 #2
Beklager...Det var noget med IIS... Lukker her