Avatar billede eerikk Nybegynder
30. januar 2008 - 18:35 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til design af bund- og top-banner til turistfører

Hejsa,

Min mor er turistfører og jeg prøver at hjælpe hende med at lave en hjemmeside. Jeg mangler dog at få et top-banner og et tilhørende bundstykke lavet.

Jeg har forsøgt med noget som jeg også har fået hjælp til men det er ikke helt godt: http://www.erk.dk/bg_index.jsp

De gamle billeder kan ses her:

http://www.erk.dk/bg_temp/topstykke1.jpg
http://www.erk.dk/bg_temp/bundstykke1.jpg

Der skal stå "BestGuide.dk" på top-banneret og så skal der være et billede af min mor i venstre side, men billedet der skal bruges er dette:

http://www.erk.dk/bg_temp/gb_godtbillede.jpg

På bundstykket skal der stå: "Let me show you the BEST of Copenhagen!".

Kan nogen hjælpe mig med at lave disse to banner-billeder i rødt tema? I må vælge lige hvordan det skal være - der skal bare være nogle turist-ting som slotte eller den lille havfrue eller what ever blendet ind i det...

Åh ja, og størrelsen er 730 x 100 pixels for topstykket, og 730 x 73 for bundstykket.

Håber nogen der er god til grafik kan hjælpe!

-Erik
Avatar billede eerikk Nybegynder
30. januar 2008 - 19:07 #1
Og hvis der skal penge på bordet er jeg også åben for det...

Er lidt desperat og i tidsnød...
Avatar billede uap Nybegynder
30. januar 2008 - 19:27 #2
Jeg vil gerne prøve at kigge på det :)

Hilsen Anne
http://paperbird.webbyen.dk
Avatar billede eerikk Nybegynder
30. januar 2008 - 19:29 #3
Hej Anne! Wow - lyder bare godt!
Avatar billede eerikk Nybegynder
30. januar 2008 - 19:53 #4
Avatar billede no_doubt Nybegynder
30. januar 2008 - 20:21 #5
vil også gerne se på det mod betaling
Avatar billede eerikk Nybegynder
30. januar 2008 - 20:32 #6
no doubt>> Hvor meget og hvornår kan du arbejde på det?
Avatar billede eerikk Nybegynder
30. januar 2008 - 20:33 #7
Anne>> Er spændt på at se hvad du laver :)
Avatar billede uap Nybegynder
30. januar 2008 - 20:44 #8
Erik<< Jeg skal nok give lyd fra mig, når jeg har noget klar :)

Jeg er også interesseret i et lille symbolsk beløb, hvis du skulle kunne bruge det jeg kommer frem til :)
Avatar billede no_doubt Nybegynder
30. januar 2008 - 20:59 #9
msn: mark.mikkelsen83@gmail.com
Avatar billede eerikk Nybegynder
30. januar 2008 - 21:05 #10
uap>> lyder spændende :)
Avatar billede eerikk Nybegynder
30. januar 2008 - 21:29 #11
Er du i gang med noget Anne? :) er så spændt hehe...
Avatar billede uap Nybegynder
30. januar 2008 - 21:32 #12
Jow, jeg er i gang, men det tager altså sin tid, for der skal jo gerne lidt billeder med :)
Avatar billede eerikk Nybegynder
30. januar 2008 - 21:37 #13
Anne>> Det er jo det... :}
Avatar billede eerikk Nybegynder
30. januar 2008 - 23:24 #14
Jeg skal i seng nu, men det FØRSTE jeg skal i morgen tidlig er at kigge her ;)
Avatar billede uap Nybegynder
30. januar 2008 - 23:34 #15
Det lyder godt :) Jeg vil lige indskyde, at det altså ikke er blevet farven rød, der er blevet dominerende i mit design. Jeg startede med den røde, fordi det var det du havde et ønske om, men jeg synes simpelthen farven er for svær at arbejde med. Men jeg har prøvet at holde farve og liv i designet, så jeg håber det kan bruges alligevel - Og hvis ikke, så må jeg bare prøve igen ;)
Avatar billede eerikk Nybegynder
31. januar 2008 - 08:44 #16
Anne>> OK - det er bare fordi menuen er rød som du kan se på www.bestguide.dk

Men måske passer det sammen alligevel :)
Avatar billede eerikk Nybegynder
31. januar 2008 - 12:38 #17
Stadig ikke noget fra nogen? :p
Avatar billede uap Nybegynder
31. januar 2008 - 13:22 #18
Erik<< Jeg sendte mit til dig, da jeg blev "færdig" i nat. Har du ikke modtaget det?
Avatar billede eerikk Nybegynder
31. januar 2008 - 14:07 #19
Anne>> Sendte det til min mail? UPS så har jeg måske slettet det fordi jeg bare troede det var eksperten der sagde at nu havde jeg fået endnu et svar i denne tråd. Send det igen :)
Avatar billede uap Nybegynder
31. januar 2008 - 14:12 #20
Ok prøver igen ;)
Avatar billede eerikk Nybegynder
31. januar 2008 - 14:36 #21
Har svaret :)
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
31. januar 2008 - 15:11 #22
Jeg har lige forsøgt mit, først med toppen. Hvis du kan lide det - og vil have det, så fikser jeg også bunden. Jeg havde tænkt på en pris på 150 kr. .

http://peecee.dk/uploads/012008/bestguide.jpg
Avatar billede eerikk Nybegynder
31. januar 2008 - 17:03 #23
sebbenbie>> Det er ikke lige i stilen jeg havde tænkt sorry. Du behøver ikke lave andet.
Avatar billede helle100 Nybegynder
01. februar 2008 - 17:32 #24
Hej Erik, her er lige et bud fra mig
http://peecee.dk/upload/view/94750/full
http://peecee.dk/upload/view/94751/full
Du er velkommen til at kontakte mig på mail
Mvh Helle / helle100(a)gmail.com
Avatar billede eerikk Nybegynder
01. februar 2008 - 19:08 #25
hey :) Jeg har en til at se på det lidt og det bliver nok det jeg bruger, så foreløbig er der ikke brug for flere bud ;)
Avatar billede eerikk Nybegynder
25. februar 2008 - 01:26 #26
SLut prut :)
Avatar billede eerikk Nybegynder
25. februar 2008 - 01:27 #27
Tak til Anne der lavede en kanon løsning for ingen penge nærmest :)