Avatar billede pip3 Nybegynder
28. januar 2008 - 23:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Batteri problem på HP

På min Hp Pavillion, som er et 1/2 år gammel vil batteri kun holde strøm i max 3 kvarter, Som ny (som den jo næsten er), kørte den fint lidt over 2 timer.
Jeg kører Vista......ud over det er det engenligt de samme ting som bruges på den bærbare.
Er der no´gen derude der har en ide.......mener ikke at batteriet allerede er kørt dødt.
Måske er der noget siftware eller lignede.
Avatar billede pip3 Nybegynder
30. januar 2008 - 01:35 #1
????
Avatar billede enya Nybegynder
30. januar 2008 - 01:39 #2
>pip3: Blot til info - så er "neophyte" anmeldt til Admin. for sine upassende kommentarer i mange spm.. Mvh. enya