Avatar billede phpguru1 Nybegynder
23. januar 2008 - 08:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Konvertering af 70.000 .doc til PDF

Hej,

Jeg har fået til opgave at konvertere omkring 70.000 word dokumenter til PDF ...

Jeg har forsøgt denne løsning:

Via Word COM dll'erne åbner jeg .doc i Word 2003, og printer det til en PDF printer. Men, men, men. Allerede efter kun omkring 20 dokumenter begynder Word at opføre sig underligt og mit lille konverteringsprogram går dødt.

Hvem kender en anden løsning?
23. januar 2008 - 09:27 #1
Marisoft har en løsning, der understøtter batchkonvertering.
http://www.marisoft.dk/html/pdf-printer.html
Avatar billede phpguru1 Nybegynder
24. januar 2008 - 14:52 #2
Hej Erik,

Tak for dit svar. Løsningen fra Marisoft er desværre kun marginalt bedre end min egen løsning, da konverteringen stopper når Word løber ind i dokumenter hvor Word har behov for brugerindgreb (fx hvis dokumentet har nogle fejl i nogle felter). Det kunne være rart, hvis alle Word popup-bokse blev ignoreret. Ideer?
24. januar 2008 - 16:17 #3
Du vil vel ikke konvertere dokumenter, der indeholder fejl????