Avatar billede lylover Nybegynder
21. januar 2008 - 18:53 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Freelance programmør søger opg. FREE

Jeg er en freelance programmør, som nyder at lave PHP/MYSQL.
Jeg mangler noget at lave, så har du et site,
men mangler manden der kan gør det real?

Så kontakt, jeg gør det gratis.
Avatar billede studious_design Nybegynder
21. januar 2008 - 20:18 #1
Well, jeg har nogle "fritids"-projekter som jeg gerne ville bruge noget mere tid på... desværre mangler jeg en programmør. Pga. alt mit andet arbejde og gøre kan jeg derfor ikke "investere" i disse projekter endnu.

Se her: www.projektopslag.dk

Med venlig hilsen    Emil Larsen

Manager, Studious Design / Projektopslag.dk

[T]: 24 81 56 81
[M]: info@studiousdesign.dk
[W]: www.studiousdesign.dk / Projektopslag.dk
Avatar billede lylover Nybegynder
21. januar 2008 - 20:39 #2
Jeg har kontaktet dig, på din mail :-)
Avatar billede x3ro Nybegynder
21. januar 2008 - 23:51 #3
Jeg kunne godt tænke mig lidt hjælp med færdiggørelsen af en webshop, hvis det kunne have interesse - mangler kurven og implementering af betalingsmodulet!
Avatar billede kmklondon Nybegynder
22. januar 2008 - 15:26 #4
jeg mangler dels lidt kvalificeret feedback på den portal, jeg driver, samt hjælp fra en programmør til at udvikle et par ekstra features i Joomla, herunder kommentar-boks og en bolig-børs.På sigt vil jeg gerne ansætte en deltids programmør, alternativt på retainer-kontrakt, men indledningsvis vil jeg gerne have lidt hjælp.
Jeg kan fanges på info@danes-abroad.com.

mvh
kmk
Avatar billede lylover Nybegynder
22. januar 2008 - 15:33 #5
Newbie, kontakt webmaster@yoursolution.dk - vil gerne høre mere :-)

kmk, jeg har desværre ikke den store erfaring med Joomla, så der må jeg takke nej..
Avatar billede cybermike Nybegynder
25. januar 2008 - 21:37 #6
lylover: Smid mig en mail på mail@mc-solutions.dk, hvorfra i landet kommer du? Vi mangler altid folk,. Vi blive desvære nok nød til at aflønne dig men det kan vel også gå hvis det nu skal være? :P
Avatar billede mikaelch Novice
03. februar 2008 - 18:49 #7
mangler proggramør til projekt til færdig min side www.stripdanmark.dk evt. nye side da der er visse problemer med nuværende , vil selvfølgelige give løn .

admin@stripdnmark.dk
Avatar billede lylover Nybegynder
18. februar 2008 - 15:22 #8
Har fået en masse kontakter :)
Så jeg tror jeg vil lukke!
Avatar billede lylover Nybegynder
18. februar 2008 - 15:23 #9
Det skulle have været et svar..
Avatar billede cpufan Juniormester
21. februar 2008 - 20:24 #10
jeg har et spændende projekt til dig, som der også er penge i,
hvis du er interesseret, dog skal det laves i en fart.
det drejer sig hovedsagligt om tilretninger.

send email til info[a}icode.dk
Avatar billede morten_peak37 Nybegynder
22. februar 2008 - 14:57 #11
Hey...

Vi er et firma der laver applikationer til sociale netværk og dertil mangler vi en programmør der kan give vores applikationer liv. Firmaet er et iværksætterfirma der har fokuserer på markedsførring via. sociale netværk, og vil nu lave vores egne applikationer dertil.

Det vil formentlig kunne foregå som en fritids beskæftigelse som freelance og du vil kunne bruge kreative kompetencer i et samarbejde med os om udviklingen af applikationer.

Mulighed for medejerskab af de producerede.

Smid en mail til mig på "morten[at]peak37.com" så finder vi ud af noget...

/Morten