Avatar billede schlosser Nybegynder
21. januar 2008 - 13:36 Der er 3 kommentarer

ny computer

jeg skal ha mig en ny pc og vlle høre hvad folk siger til denne dell computer jeg har prøvet at sammensætte. har kigget på dell da jeg har hørt meget godt om dem.

skal bruge den til alm tekstbehandling (office pakken) afspilning af film (aci,xvid m.fl) afspilning af musik, redigering af hjemmesider og generelt brug af diverse programmer.

er sammensætningen god, noget der bør opgraderes eller lignene?

sammensat som så:
Intel® Viiv™ Core™ 2 Duo E4500-processor (2,2 GHz, 800 MHz, 2 MB cache)
Original Windows Vista™ Home Premium - Dansk
1 års Base Warranty - Collect & Return
3072 MB Dual Channel DDR2 SDRAM på 667 MHz [2x1024+2x512]
500 GB Seriel ATA-harddisk (7.200 omdr./min.) med 16 MB DataBurst™-cache
Integreret Intel® Graphic Media Accelerator 3100
16x dvd+/-rw og 16x dvd-drev
Logitech Cordless Desktop EX110 - Dansk (QWERTY)
Integreret 7.1 Channel High Definition Audio
Dell™ A225-højttalere
19-i-1-mediekortlæser
IEEE 1394 PCI-adapterkort
Microsoft® Works 8.5 - Dansk
Systemmedie Ressource-dvd - Diagnosticeringsværktøjer og drivere
Følgesedler Dansk dokumentation med dansk netledning
Gedis Bundle Reference D015003
Ordreoplysninger Inspiron Desktop Order - Denmark
Standardsupport 1 års Base Warranty - Collect & Return
Avatar billede fugleberg Nybegynder
21. januar 2008 - 16:39 #1
Den kan sagtens bruges til det du skal bruge den til :) og sagtens mere :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. januar 2008 - 20:42 #2
Den er absolut ok, men Dell har samme problem som Medion med support....
Avatar billede schlosser Nybegynder
21. januar 2008 - 21:19 #3
har i ellers nogle ideer til nogle online steder med salg af stationære hvor det er muligt selv at konfigurere, edbpriser.dk er opgivet da de kun har 2 sider tilbage i deres system