Avatar billede jokerper Nybegynder
20. januar 2008 - 12:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Jeg har Vista Home Premium - skal jeg have den - frigivet sp1

Hej Eksperter

Service Pack 1.

Jeg vil høre om denne frigivelse også gælder til min Vista?

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=be34577a-e925-48fb-9d6d-50fe9461f808
Avatar billede venturer Nybegynder
20. januar 2008 - 12:45 #1
Dén servicepack er til alle versioner af Vista, så den kan også installeres på din.
Dog skal du lige være opmærksom at det er en RC version (Release Candidate). Det er altså IKKE den færdige servicepack (den er endnu ikke kommet i release), men et godt bud på den endelige version.
Avatar billede popsy Novice
20. januar 2008 - 12:46 #2
http://support.microsoft.com/?kbid=936330 skriver de:
APPLIES TO
• Windows Vista Home Basic 64-bit Edition
• Windows Vista Home Premium 64-bit Edition
• Windows Vista Business 64-bit Edition
• Windows Vista Enterprise 64-bit Edition
• Windows Vista Ultimate 64-bit Edition
• Windows Vista Starter
• Windows Vista Home Basic
• Windows Vista Home Premium
• Windows Vista Business
• Windows Vista Enterprise
• Windows Vista Ultimate
• Windows Vista Service Pack 1

Men jeg kan læse mig til flere steder at folk mener man skal vente til den kommer af sig selv via Windows Update.
Avatar billede jokerper Nybegynder
20. januar 2008 - 12:53 #3
Tak for det, men ved I om net send er inkluderet i denne service pack?

Kunne jeg ikke lige læse mig frem til!

Post gerne svar nu, tak.
Avatar billede venturer Nybegynder
20. januar 2008 - 13:05 #4
"Net send" er død. "Messenger" servicen er ikke engang i Vista. Hvad skal du bruge den til?
Avatar billede jokerper Nybegynder
20. januar 2008 - 14:14 #5
Bare nysgerrig.

Jeg venter lige på popsy, smider et svar.
Avatar billede popsy Novice
20. januar 2008 - 15:07 #6
Jeg skal ikke have point, venturer var først på banen :)
Avatar billede macking Novice
21. januar 2008 - 12:16 #7
Selvom det ikke er den færdige version, giver den en hel del ydelse og retter mange vigtige fejl. Den er helt klart en installation værd.
Avatar billede popsy Novice
21. januar 2008 - 14:38 #8
Macking> Har du kendskab til nogen steder hvor erfaringerne med den er beskrevet? Er skide-hooked på den, men tør ikke helt :)