Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
20. januar 2008 - 12:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Restore af Dell PC

Hej

Jeg ønsker at bruge Dell`s Restore på min Dimension 9150.

Jeg har læst at jeg skal trykke Ctrl + F11 når den starter op, men der sker intet.

Har checket at partitionen på 3gb er der stadig, så hvorfor kan jeg ikke få det til at virke?

Er det fordi jeg har flere harddiske i, og et andet styresystem på den ene?

Nu sad jeg i flere timer i går og tog backup af det hele, så vil godt have geninstalleret den PC hurtigst muligt.

På forhånd tak!
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2008 - 14:16 #1
En mulighed kunne være at downloade og brænde www.helgec.dk/insert.iso - boot op på cdèn og via gparted www.helgec.dk/gparted.html sætter boot-flags på din recovery partition - genstart og nu booter computeren på recovery partitionen
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
20. januar 2008 - 16:21 #2
Jeg kunne ikke lige finde ud af det program du havde, men havde selv et andet program, og prøvede at boote på de 3gb. Men så skrev den bare.

"Loading DRMK Version 8.00

Cant load kernal file"
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2008 - 16:27 #3
Hvis du vil ha hjælp kan du jo kontakte mig
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
20. januar 2008 - 17:15 #4
Jeg prøver dette nu, så må vi se om det hjælper...

http://www.dailyrush.dk/boards/372/topics/54072/

Tak for tilbudet men tror jeg springer over :)
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2008 - 18:24 #5
Helt OK,  men pokkers svært at forstå hvorfor du opretter et spørgsmål når du ikke ønsker hjælp
Avatar billede it-supporteren.dk Nybegynder
20. januar 2008 - 22:08 #6
Har fundet ud af det, det jeg skrev tidligere virkede.

Jeg skulle jo også bruge hjælp, men da ikke så meget at jeg ville betale for det :)

Jeg lukker den nu.

Men tak for hjælpen.