Avatar billede bootup Nybegynder
20. januar 2008 - 00:55 Der er 6 kommentarer

Købes: (Bog) Bulletproof Web Design af Dan Cederholm

Overskriften siger alt :)
Avatar billede enya Nybegynder
20. januar 2008 - 01:00 #1
Kan f.eks. købes her: http://www.saxo.com/item/3755579
Avatar billede bootup Nybegynder
20. januar 2008 - 01:09 #2
Glemte at skrive jeg ønsker den brugt...

Har set den til 199 fra ny af i en dansk butik, kan fåes endnu billigere på Amazon.
Avatar billede enya Nybegynder
20. januar 2008 - 01:10 #3
Okay - har du forsøgt på f.eks. www.qxl.dk eller www.dba.dk...?
Avatar billede bootup Nybegynder
20. januar 2008 - 01:23 #4
Også der har jeg ledt ja. Billigste sted er pt. som brugt på Amazon for 80-120 kr. (ca. omregnet) - alt efter om det er den første bog eller Second Edition.

Nogen der i øvrigt ved hvad forskellen er på bogen fra 2005 (den første) og den fra 2007 (Second Edition)?

Bogen (den jeg har lånt på bibliotektet er 2005 udgaven) er i øvrigt yderst anbefalelsesværdig! Over 250 sider med nøjagtig gennemgang med dynamisk brug af CSS, der gør dit webdesign "bulletproof" og undgår det uforudsigelige :D
Avatar billede enya Nybegynder
20. januar 2008 - 01:25 #5
Kender ikke bogen :( Men håber da der kommer nogle "kloge hoveder" forbi, som kan hjælpe dig.. Mvh. enya
Avatar billede enya Nybegynder
17. marts 2008 - 23:23 #6
Lukketid...??