Avatar billede felix15 Nybegynder
14. juni 2001 - 16:07 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Billede til forside...!

Hejsa alle sammen...

Er der ikke en eller anden der kan hjælpe mig med at lave et billede til en forside! Billedet skal kunne være indenfor målene 20*30, men gerne mindre...
Billedet skal bruges tuil startsiden, hvor man så skal klikke på det for at komme videre.

På selve billedet skal der stå: [RB], med store bogstaver, og nedenunder det skal der stå: RealBot, med mindre bogstaver...!

På forhånd tak... må den bedste mand få point!

MVH. Felix
Avatar billede felix15 Nybegynder
14. juni 2001 - 16:09 #1
Nu jeg tænker mig om, så skal målene være anderledes...

Billedet skal kunne fylde en skærm, med opløsning:

800*600 pixel
Avatar billede repsac Nybegynder
14. juni 2001 - 16:10 #2
20x30px ... det er godt nok meget småt!
Avatar billede nomiz Nybegynder
14. juni 2001 - 16:11 #3
Hvilket formål har siden? - Hvilke farver?
Avatar billede repsac Nybegynder
14. juni 2001 - 16:11 #4
Ja ok ... dvs. at billedet skal have en størrelse på ca. 750x400 (for at være sikker på at det kan være der).
Prøv en gang at kigge på denne side www.casper.thomsen.as her kan du i adressebaren se den reelle størrelse som der er til overs til selve siderne ...
Avatar billede repsac Nybegynder
14. juni 2001 - 16:13 #5
Du har ikke en side vi kan lade os inspirere af og tilpasse designet til?
Avatar billede felix15 Nybegynder
14. juni 2001 - 19:12 #6
Jo, du kan prøve at gå ind på:
www.klan-rb.subnet.dk
Der hvor der står \"klik her\" er der hvor billedet skal være. Det er også en forkert baggrundsfarve på startsiden, men det skal nok blive rettet!!!

Formål: [RB] er en CS (Counter-strike) clan, men vores HP er altså først lige blevet lavet... Det er derfor der er et par mangler!

Farverne: Må gerne være lidt mørke!
Avatar billede xirb Nybegynder
15. juni 2001 - 01:12 #7
Ok, jeg har lavet 3 variationer over et tema:

Plain:
http://netmaker.dk/Eksperten/RealBot-logo-merged-plain.jpg

+Lense-flare: http://netmaker.dk/Eksperten/RealBot-logo-merged.jpg

Og min egen favorit - lidt dunkelt belyst -som en lommelygte:
http://netmaker.dk/Eksperten/RealBot-logo-lygte.jpg

Er det noget?
Avatar billede nomiz Nybegynder
15. juni 2001 - 01:18 #8
Til alle jer naive banner-creators ;-)
Når der kommer nogle og vil have lavet et logo angående CS eller en klan (hvilket der tit gør), så kan Counter-Strike fonten hentes her:
http://www.fileplanet.com/dl/dl.asp?counter-strike/csfont.zip
Avatar billede nomiz Nybegynder
15. juni 2001 - 01:18 #9
Jeg har brugt den på www.friserverplads.dk/freelance
Avatar billede xirb Nybegynder
15. juni 2001 - 02:21 #10
Ok, når du så lige skal belemre os med sære fonte er man jo næstern nødt til at bruge dem: :-)
4. forsøg fra manden:
http://netmaker.dk/Eksperten/RealBot-logo-CSfont.jpg

(.. fåkk, jeg har egentlig brugt alt for langt tid allerede nu i forsøget på at erhverve 264 points.. Så håber jeg bare de kan bruges til noget :-] ...)
Avatar billede felix15 Nybegynder
15. juni 2001 - 07:00 #11
Tak, det er meget fint! Jeg spurgte kun efter 1 billede og fik 4! Jeg ville ønske jeg kunne gi dig lidt flere points... Men tak for det Xirb!
Avatar billede xirb Nybegynder
15. juni 2001 - 09:40 #12
Jamen det var da så lidt -når de kan bruges til noget er det jo ingen sag! :)
--
(Det vil for øvrigt se lidt pænere ud, hvis border=\"0\" indsættes i linket, så der ikke kommer farvet link-kant udenom. Desuden kan man evt. gemme det i en lidt dårligere kvalitet, så det går hurtigere at loade..)