Avatar billede marlboro-man Nybegynder
19. januar 2008 - 16:58 Der er 1 løsning

mister forbindelsen. gennem router

Hej.

Jeg har en Gigabyte GN-BRO1G router, som er sat op på en fast IP adresse, og en fast Proxy adresse, så min Router er låst på denne adresse, og den deler jo så adresser ud til de computere som er sat på routeren, det variere så fra 1-3 computere både via kabel og trådløst.

mit problem er at vores forbindelse er lidt ustabil (satalit på en offshore inst.) og den falder ud en gang i mellem, og når dettte sker opstår der problemer, når der er mere en en computer sat på Routeren, de får ikke tildelt adresse før jeg slukker for Routeren og så tænder den igen, og så virker det atter, men har jeg kun en computer tilsluttet så sker der ikke noget når forbindelsen falder ud, så får computeren forbindelse med det samme.

Er der nogen der kan hjælpe mig her, om der er noget jeg kan gøre eller chekke for at sikre mig at alt er sat op som det skal. for at få forbindelse gennem routeren må jeg sætte proxy adressen ind på de computere som er til sluttet, og de er så alle sat op ens.

Håber der er nogen der kan hjælpe.
Avatar billede marlboro-man Nybegynder
24. januar 2008 - 11:32 #1
det var der ikke mange der vidste noget om lukker selv