Avatar billede martin0688 Nybegynder
18. januar 2008 - 23:52 Der er 3 kommentarer

hvilket kamera

hey jeg skal til udsendes til Helman og vil gerne have et lille kamera i hjælmen er der nogle muligheder for at der findes et kamera der kan holde til at det vind og vejre og der skal også være en mulighed for at det han gemmes på en lille ´´harddisk´´ så jeg kan have den med på operationer. der ud over skal billedet være godt og skarpt og kunne følge tempoet på bevægelserne

MVH Martin
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
19. januar 2008 - 01:38 #1
Er der ikke videoer nok på youtube dernede fra :-)
Er det video vi snakker om? Hvad med et dykkerkamera, eller i hvertfald et kamera du kan få en vandtæt/støvtæt "beklædning" til?
Avatar billede madshammer Nybegynder
19. januar 2008 - 01:51 #2
Sørg for at køb noget billigt (ikke FOR billigt!), men all-right... noget HP, eller hvis du kan finde en billig Sony, de kan for det meste også optage video. Du kan jo nok godt regne med at det går i stykker, før eller siden, mens du er dernede, uanset hvor mange penge du bruger på det - så det er måske bedre at købe et hvor du kan tillade dig at trække på skuldrene, og købe et nyt af amerikanerne, når det ryger.

mvh.
madshammer
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
31. januar 2008 - 02:07 #3
Lidt respons...