Avatar billede smxxx Nybegynder
18. januar 2008 - 20:03 Der er 3 kommentarer

Klik for at aktiverer, flash

Hvordan slipper men af med denne, til tider meget irriterrende visning.
Har tilladt at der køres aktivt indhold og andet.
Billede http://gemdet.nu/i/895snap1.jpg
Jeg har forsøgt diverse, i funktioner / internetindstillinger.
Men intet virker.
Problemet er kommet? efter en opdatering, eller indstallering af et nyt program.
Har XP Home og Norman.
Jeg har prøvet at DE-aktivere firewall, og det virkede ikke.
Håber på et godt svar, da jeg ved at man kan slippe af med det.
Skal lige nævne, at der ikke er problemer, lokalt.
Altså kun på nettet jeg får meldingen.
Avatar billede madshammer Nybegynder
19. januar 2008 - 02:00 #1
Det er vel en ad de mange dejlige nyheder i IE 7 (??)... Jeg kender ikke løsningen, men vil også gerne af med det, så jeg lytter lige med...
Avatar billede smxxx Nybegynder
19. januar 2008 - 04:39 #2
NOPE / IE 6
Men samme problem med 7 erne.
Har lidt på fornemmeren, at det kommer med opdateringer.
Vista Ultima er samme problem.
Det var dog ikke på en Xp Corp, men den var ikke opdateret
Men temmeligt træls. og sikkert kun et lille problem, da jeg har løst det engang.
Om det var før eller efter opdateringer, kan jeg desværre ikke huske,
men mener det har noget med sikkerheder at gøre.
Da jeg tillader at køre aktive X / scripts.
Men det er som om, at IE 6 er ligeglad med mine indstillinger.

Venter stadig på et godt svar, eller jeg selv finder svaret.

Og rart at se, at jeg ikke er den eneste.
Avatar billede smxxx Nybegynder
20. januar 2008 - 17:54 #3
Jeg ved godt det ikke hjælper meget, men har du selv en hjemmeside,
så er løsningen her, har selv lige prøvet det af.
http://www.amarasoftware.com/flash-problem.htm
http://www.google.dk/search?hl=da&q=flash+aktivering&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=