Avatar billede wilde Nybegynder
17. januar 2008 - 23:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Run-time error 53´- file not found

Hejsa !

Jeg har lige formatteret min xp og har downloadet et hav af drivere og alt muligt.

Nu får jeg så den besked hver gang jeg tænder for min computer.
Har googlet mig til at det har noget med et program der ikke er korrekt installeret at gøre.

Men hvordan finder jeg ud af hvilket program det drejer sig om?
Hvordan kommer jeg af med det?
Avatar billede off-line Nybegynder
18. januar 2008 - 01:02 #1
Har du set denne her, der er en gut, som hævder at have løst et lignende problem.
http://support.packardbell.com/uk/item/index.php?i=topic_02234&ppn=PB30R00101
Avatar billede nva Praktikant
18. januar 2008 - 09:45 #2
Du kan prøve at rense engang med Ccleaner http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm og se om den kan gøre tricket.
Avatar billede nva Praktikant
18. januar 2008 - 09:48 #3
Især punktet 'Problemer' som vist hedder 'Register' idag.
Avatar billede nva Praktikant
21. januar 2008 - 08:06 #4
Respons?
Avatar billede wilde Nybegynder
21. januar 2008 - 22:37 #5
Hejsa !

jeg har prøvet begge forslag. Desværre uden held.
Kigger lige nærmere på det sidste du er inde på.
Avatar billede wilde Nybegynder
21. januar 2008 - 22:58 #6
Øv det hjalp heller ikke.
Men skidt med det, jeg får snart linux på maskinen igen alligevel.
Hvis der ikke er flere forslag, så smid bare et svar, så jeg kan få lukket.

Tak for indsatsen.
Avatar billede off-line Nybegynder
21. januar 2008 - 23:48 #7
Jeg har desværre ikke noget, men skal heller ikke have point.
Held og lykke med Linux:)
Avatar billede nva Praktikant
22. januar 2008 - 09:43 #8
Læg selv et svar og accepter det, så du beholder dine points. Vi kom jo ikke med nogen løsning til dig.
Avatar billede wilde Nybegynder
14. februar 2008 - 12:38 #9
sdfsdfsdfsdfs

Ja ok. .tak for indsatsen alligevel