Avatar billede blurb Nybegynder
17. januar 2008 - 21:33 Der er 1 kommentar

Fejlkode 80072ee7?

Jeg har et problem med min opkobling. Ca. hver 3-4 uge kommer denne meddelelse frem:Fejlkode 80072ee7
Hvis jeg så vælger -    Fejlfinding ...grundlæggende test af forbindelse til internettet kommer følgende op?:

-    IP…: ok
-    Standardgateway: ok
-    Offlineindstillinger for IE…: OK
-    Hosts-fil…: OK
-    DNS…: Fejl
(DNS kan tilsyneladende ikke fortolke til ip-adresser)
-    Primære porte: fejl

tiol sidst står der: Der kunne ikke oprettes forbindelse til tjenesten. Det kan skyldes ukorrekte proxy- eller firewall-indstillinger. Det eneste der virker for at få forbindelse til interenttet er at slukke/tænde for min router og så trykke reparer forbindelse. Min router er en cisco 1700 series. Nogen der kender til dette problem og hvordan det løses?
Avatar billede joense Nybegynder
06. januar 2009 - 20:18 #1
Det er højst sandsynlig en fejl hos din udbyder. Værste er at jeg ikke engang kan anbefale at skifte da vi i DK er SÅ ringe stillede i forhold til vores nabo lande...
DK = Internet U-land (pris samt hastighed)

Jeg får selv samme fejl indimellem, dog ikke så tit som dig. Denne fejl varer så 3-5 min eller måske indtil de får genstartet serveren hos Cybercity. Så selvom man betaler 4-500 pr måned er der ikke lige noget at gøre ved problemet. Det lader til, at visse firmaer har krammet på vores politkere der ikke vil give lov til, at svenske fibernet udbydere kommer ind på dansk grund desværre!! I sverige kan man ellers få 300/300 MBit for den nette sum af 200 kroner...