Avatar billede mestersimon Nybegynder
17. januar 2008 - 01:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Prob. Vista, internet forsvinder.

Hej.

Har et problem med min vista computer og dens internet forbindelser.

Problemet består i at et par gange i døgnet mister jeg forbindelse til internettet, dvs. jeg kan ikke besøge nye hjemmesider ligepludseligt, men msn samtaler, torrent downloads m.v. kører fint videre (evt. DNS problem). MSN samtalerne kører da også kun videre hvis de bliver holdt aktive.

Har oplevet at skulle genstarte pc'en for at komme på igen, ligesom jeg har været ude for at jeg 10min efter kom på igen.

Mit setup: HP m8047s med Vista , XP Bærbar uden problem og en D-Link DI-524 router.

Nogle der har en løsning på dette problem ?
Avatar billede mestersimon Nybegynder
24. januar 2008 - 19:30 #1
bump.

Kan det have en effekt at jeg kører uTorrent ? Tænker på mængde af åbne connections ?
Avatar billede mestersimon Nybegynder
06. februar 2008 - 01:33 #2
fandt en løsning.
Skrev til MS og de sendte et hotfix med password.