Avatar billede fiasko Nybegynder
16. januar 2008 - 21:17 Der er 2 kommentarer

Angående generel fejlmeddelelse

Hej

Jeg har Windows vista og skal til at programmere noget asp. Det er 2 år siden jeg har været igang sidst. Men nu når jeg skal se hjemmesiden gennem IIS, så skriver IE ikke en normal fejlkode (altså som vi programmører gerne vil se den). Jeg får bare :
"An error occurred on the server when processing the URL. Please contact the system administrator"

Hvordan slår jeg fejlfindingen til? Altså så jeg får at vide hvilken linje der er fejl i osv.

På forhånd tak!
Avatar billede w13 Novice
17. januar 2008 - 08:45 #1
Funktioner -> Internetindstillinger -> Avanceret -> Fjern krydset i "Vis meddelelser om uskadelige HTTP-fejl"
Avatar billede fiasko Nybegynder
17. januar 2008 - 11:22 #2
Hmm det har jeg gjort. Kan det være noget med opsætningen af IIS?