Avatar billede simm Nybegynder
16. januar 2008 - 20:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

God webmail til VPS med Debian 4.0

Jeg har igennem et stykke tid forsøgt at installere Zimbra Mail Serveren på vores VPS .. Den fejler fordi Java har et problem med hukommelsesallokeringen på vores server (Java forsøger at allokere hele hukommelsen og fanger åbenbart værtsmaskinens 8GB, men vi har kun fået tildelt 512MB og det fejler åbenbart)

Så derfor leder vi efter et alternativ. Det er vigtigt at der i "pakken" findes en god webmail-klient (noget andet end Horde), selve serverdelen er ikke så vigtig, vi kan sagtens nøjes med QMail.

Ang. antispamfilter - er spamassassin tilstrækkelig til webhotelkunder?
Avatar billede simm Nybegynder
16. januar 2008 - 20:21 #1
VPS = Virtual Server
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
17. januar 2008 - 07:56 #2
kan man være utilfreds med Horde/imp?  ;)

Mange bruger også Squirrelmail ...
Avatar billede simm Nybegynder
17. januar 2008 - 12:02 #3
Ja det kan man godt :) Vi har nogle kunder, som bruger webmailen ret intensivt.
De klager over at manglende muligheder for at oprette mapper, at spamfunktionen er elendig, og at opsætning af filtre er kompliceret. Generelt får vi mange klager fra kunder, som gerne vil have et andet system, så må vi jo se om vi kan klare det :)
Avatar billede simm Nybegynder
17. januar 2008 - 12:03 #4
kigger lige på squirrelmail :)
Avatar billede simm Nybegynder
10. februar 2008 - 13:59 #5
lukker :)
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
07. maj 2008 - 21:27 #6
ellers får roundcube også mange gode ord med på vejen