Avatar billede jne Nybegynder
13. januar 2008 - 23:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

temperatur på cpu

Hej Eksperter

Mit batteri er kaput på min bærbar computer... Men har det noget at gøre med min blæser kører "næsten" en hele tiden... Temperaturen ved almindelidt arbejde på computeren ligger på 54 grader...

Er det for meget? Kan det skyldes andre ting?

Venligst
JNE
Avatar billede Frederik Nybegynder
14. januar 2008 - 08:47 #1
Jeg synes det lyder af meget. HVis du har forstand for lidt elektronik, så prøv at skille computeren ad, og så støvsuge den forsigtigt. Vær opmærksom på, hvis du åbner din pc frafalder garantien.
Avatar billede Frederik Nybegynder
14. januar 2008 - 08:59 #2
Det kan også være, at din computer trænger til at blive scannet for spyware og lignende.  hvis der er noget "snavs" på din computer kan det godt tage en del computerkraft, og dermed gøre cpu'en varm. Du kan bruge programmer som Ad-Aware og Spy-bot.
Avatar billede Frederik Nybegynder
15. januar 2008 - 08:32 #3
Fundet ud af noget?
Avatar billede jne Nybegynder
12. februar 2008 - 22:36 #4
Det var støv i kølerillerne