Avatar billede jesus Nybegynder
14. juni 2001 - 11:14 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Er der nogen som har erfaringer med \"PRC-Data\"?

Er der nogen som har købt hardware hos \"PRC-Data\"?

Har i dårlige eller gode erfaringer. Har de styr på hvad de laver, og hvordan har de det med varer med fejl.
Avatar billede sworld Nybegynder
14. juni 2001 - 11:25 #1
Jeg har købt Brænder, 2 grafik-kort, 1 stk hd
2 klodser ram.

Forsendelsen gik smertefrit 2 dage og vupti:)

en uge efter opadagede jeg der var fejl på min
nye hd, jeg sendte hd\'en retur med en kopi af
kvittering, og en uge efter dukkede en splinterny
harddisk ind ad min postkasse...

Så min vurdering af PRC-DATA er fra en skala fra
0-10 nok et 9 tal :)

p.s hold dig fra B.J Trading, de fusker med garanti osv. har oplevet det en gang:(
Avatar billede jesus Nybegynder
14. juni 2001 - 11:25 #2
hvem er barbiegirl?
Avatar billede jesus Nybegynder
14. juni 2001 - 11:29 #3
okay, der er en som har skrevet på min cpu.

Derfor det dårlige med barbir-girl.
Avatar billede sworld Nybegynder
14. juni 2001 - 11:33 #4
Øhmmmm barbie-girl ???

Hvor kommer det ind i billedet på dit spørgsmål ?
Avatar billede jesus Nybegynder
14. juni 2001 - 11:39 #5
Der er en som har skrvet på min computer mens jeg har været væk.

sjovt hva?
Avatar billede sworld Nybegynder
14. juni 2001 - 11:40 #6
hahaha :)
Avatar billede sociolingvistik Nybegynder
14. juni 2001 - 11:45 #7
Jeg har også engang bestilt en mus, som der var lidt problemer med. Der kom der en ny 3 dage senere.
Avatar billede limemedia Nybegynder
14. juni 2001 - 12:37 #8
Jeg købte delene til min computer og skærme hos PRC.. Leverer hurtigt men er dårlige i rådgivning om produkter... Ved du hvad du skal have er de kanon, men er du liiidt usikker og søger assistance er det ikke ved PRC !

/ Lars
Avatar billede hathor Nybegynder
14. juni 2001 - 13:32 #9
PRC-data har for mit vedkommende altid været stabile, hurtige og billige. Men det er _virkeligt_ svært at komme igennem hos dem på telefon.
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
14. juni 2001 - 13:35 #10
Jeg har købt ram, switch og HD hos dem, og det har bare virket perfekt, og det fik stærkt
Avatar billede zybe Nybegynder
14. juni 2001 - 14:23 #11
Jeg har købt alle løsdele til min computer ved dem, og jeg vil som sworld give dem 9 ud af ti. Jeg synes jeg fik en god service både via mail og pr. telefon. Jeg har ikke haft problemer med at komme igennem lige som ljweb.

/ZyBe
Avatar billede limemedia Nybegynder
14. juni 2001 - 14:35 #12
zybe >> jeg har ikke haft problemer med at komme igennem ! *g*
Avatar billede zybe Nybegynder
14. juni 2001 - 23:20 #13
ljweb>> ok min fejl....var lige lidt for hurtig på tasterne...det var hathor jeg mente...!
Avatar billede xirb Nybegynder
14. juni 2001 - 23:27 #14
Jeg har en lidt anden erfaring med PRC-data:
Jeg bestilte RAm hos dem, - meget billige for øvrigt, men da jeg ringede dagen efter og tilføjede en anden ting til ordren gik der total lagkage i den - og det endte med at gå 14 dage før mine RAM dukkede op.
Dog _virker_ de ret pålidelige.
Desuden kan jeg nævne, at de har fået kunde-bedømmelsen 6,1 ud af 10 (bare i det tilfælde, at du evt. ikke selv har set efter :])