Avatar billede mikkel_k Nybegynder
10. januar 2008 - 11:52 Der er 2 kommentarer

Problemer med geforce 6600 GT

Jeg har et stort problem med min geforce 6600 GT, da skærmen har opført sig underligt efter at jeg har installeret cycling manager og oblivion.
Når jeg begynder at spille mere grafik krævenen spil, fx NWN2 som vist nedenunder, kommer der underligt grønt lys indtil computeren fryser.
Det samme sker når jeg spiller oblivion, der fryser computeren bare i 10 sekunder og bagefter er spillet helt i orden ås længe jeg ikke tabber eller genstarter det.

http://i30.servimg.com/u/f30/11/50/38/82/screen10.jpg

http://i30.servimg.com/u/f30/11/50/38/82/screen11.jpg

Jeg har lige opdateret drivere til min 6600 via Nvidias hjemmeside, og det hjalp ikke.
Avatar billede Jensen DK Novice
10. januar 2008 - 14:01 #1
Din CPU er muligvis for lille.
Avatar billede kfz Nybegynder
11. januar 2008 - 09:52 #2
har du den nyeste driver til dit grafikkort?
hvilket styresystem har du(xp/vista)?

hvis det ikke er driveren, så er det umiddelbart grafikkortet der bliver for varmt, eller er defekt.