Avatar billede tvh33 Nybegynder
09. januar 2008 - 23:01 Der er 11 kommentarer

Hvordan sletter jeg filen mllij.dll på stien "C:\WINDOWS\system32

Hej..

Min computer begyndte i dag at komme med en fejlmeddelelse om at RUNDLL ikke kunne åbne filen mllij.dll på stien C:\WINDOWS\system32. Denne fejlmeddelse åbner hvert 10. sekund, og stopper aldrig. Jeg har Panda AV, men den har ikke kunne rette fejlen. Ved ikke hvad jeg skal gøre. Ville gerne slette filen, men det lader sig ikke gøre..

Er jeg nødt til at formatere min pc?
Avatar billede tiger_dk Mester
09. januar 2008 - 23:12 #1
Smid din Win XP CD i og gå i Start-Kør og skriv sfc /scannow  Husk der skal et mellemrum efter sfc !!! Det geninstaller manglende og ødelagte filer ! Hvis det stadig ikke virker følg denne guide: http://www.spywarefri.dk/forum/links/hjtanv.htm
10. januar 2008 - 08:15 #2
http://www.prevx.com/filenames/2082112081896033504-0/MLLIJ.DLL.html

Så stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/threat_analytics/HiJackThis.exe

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)

10. januar 2008 - 08:16 #3
Velkommen til Eksperten.dk
Generelt -> http://expfaq.dk/
Avatar billede tvh33 Nybegynder
10. januar 2008 - 10:41 #4
Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\AluSchedulerSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\mdm.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\UAService7.exe
C:\windows\system\hpsysdrv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\InterVideo\SchSvr\SchSvr.exe
C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinRemote.exe
C:\windows\system\hpsysdrv .exe
C:\Programmer\Fælles filer\InterVideo\SchSvr\SchSvr .exe
C:\WINDOWS\System32\keyhook.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\WINDOWS\system32\ps2.exe
C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinRemote .exe
C:\WINDOWS\ALCXMNTR.EXE
C:\Programmer\QuickTime\qttask          .exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe
C:\WINDOWS\System32\keyhook .exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask            .exe
C:\WINDOWS\system32\ps2 .exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper .exe
C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor .exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqgalry.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqSTE08.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\Product Assistant\bin\hprblog.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\usnsvc.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Documents and Settings\HP_Ejer.DIT-5MYQ9NM4JQT.000\Skrivebord\Ny mappe\alternativ.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iesearch&locale=DA_DK&c=Q404&bd=pavilion&pf=desktop
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iesearch&locale=DA_DK&c=Q404&bd=pavilion&pf=desktop
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iesearch&locale=DA_DK&c=Q404&bd=pavilion&pf=desktop
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://youtube.com/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iesearch&locale=DA_DK&c=Q404&bd=pavilion&pf=desktop
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
F3 - REG:win.ini: load=C:\WINDOWS\system32\mllji.exe
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {5EA4EB9F-2DB8-401E-8FD1-E2494EFF52D2} - C:\WINDOWS\system32\mllji.dll
O2 - BHO: Symantec Intrusion Prevention - {6D53EC84-6AAE-4787-AEEE-F4628F01010C} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\IDS\IPSBHO.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\PROGRA~1\MI1933~1\Office12\GRA8E1~1.DLL
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: (no name) - {90A22E29-FE54-447F-B5ED-6091733AB22F} - C:\WINDOWS\system32\awttqpp.dll (file missing)
O2 - BHO: {cd3cf2e2-9878-aeea-3214-85c358e76a8d} - {d8a67e85-3c58-4123-aeea-87892e2fc3dc} - C:\WINDOWS\system32\xkvkhuyp.dll
O3 - Toolbar: HP-visning - {B2847E28-5D7D-4DEB-8B67-05D28BCF79F5} - c:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\HPDTLK02.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Cryptographic Service] C:\WINDOWS\System32\xelnu.exe
O4 - HKLM\..\Run: [hpsysdrv] c:\windows\system\hpsysdrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KBD] C:\HP\KBD\KBD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Home Theater SchSvr] "C:\Programmer\Fælles filer\InterVideo\SchSvr\SchSvr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [WINREMOTE] C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinRemote.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Recguard] C:\WINDOWS\SMINST\RECGUARD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] "RUNDLL32.EXE" C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] "nwiz.exe" /install
O4 - HKLM\..\Run: [VTTimer] VTTimer.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiS Windows KeyHook] C:\WINDOWS\System32\keyhook.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PS2] C:\WINDOWS\system32\ps2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AlcxMonitor] ALCXMNTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask            .exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [MSRDClient] C:\Programmer\Multi-screen Remote Desktop(Client)\MSRD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [osCheck] "C:\Programmer\Norton AntiVirus\osCheck.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] "RUNDLL32.EXE" C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Kernel and Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\Programmer\Steam\Steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - Startup: Screen Clipper and Launcher til OneNote 2007.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: HP Image Zone Hurtig start.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqthb08.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MI1933~1\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MI1933~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MI1933~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MI1933~1\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International*
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {67A5F8DC-1A4B-4D66-9F24-A704AD929EEE} (System Requirements Lab) - http://www.nvidia.com/content/DriverDownload/srl/2.0.0.1/sysreqlab2.cab
O16 - DPF: {6A344D34-5231-452A-8A57-D064AC9B7862} (Symantec Download Manager) - https://webdl.symantec.com/activex/symdlmgr.cab
O16 - DPF: {A8F2B9BD-A6A0-486A-9744-18920D898429} - http://www.sibelius.com/download/software/win/ActiveXPlugin.cab
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\PROGRA~1\MI1933~1\Office12\GR99D3~1.DLL
O18 - Protocol: livecall - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: ms-help - {314111C7-A502-11D2-BBCA-00C04F8EC294} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Help\hxds.dll
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Filter hijack: text/xml - {807563E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\MICROS~1\OFFICE12\MSOXMLMF.DLL
O20 - Winlogon Notify: awttqpp - awttqpp.dll (file missing)
O20 - Winlogon Notify: igfxcui - C:\WINDOWS\SYSTEM32\igfxsrvc.dll
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O20 - Winlogon Notify: winrzf32 - C:\WINDOWS\SYSTEM32\winrzf32.dll
O21 - SSODL: WPDShServiceObj - {AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5} - C:\WINDOWS\system32\WPDShServiceObj.dll
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\AluSchedulerSvc.exe
O23 - Service: Automatisk LiveUpdate-planlægning - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Symantec IS – Godkendelse af adgangskoder (ISPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\isPwdSvc.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\LuComServer_3_4.EXE
O23 - Service: LiveUpdate Notice - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Unknown owner - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: SecuROM User Access Service (V7) (UserAccess7) - Sony DADC Austria AG. - C:\WINDOWS\system32\UAService7.exe
10. januar 2008 - 22:37 #5
-- Hent Avenger her:
http://swandog46.geekstogo.com/avenger.zip

-- Pak Avenger-programmet ud og dobbeltklik på avenger.exe

-- Sæt en prik i "Input Script Manually" og klik på Luppen - nu dukker der et lille vindue op, hvor du skal kopiere indholdet mellem ~~~ skrift ind:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Files to delete:
C:\WINDOWS\system32\mllji.exe
C:\WINDOWS\system32\mllji.dll
C:\WINDOWS\system32\awttqpp.dll
C:\WINDOWS\system32\xkvkhuyp.dll
C:\WINDOWS\SYSTEM32\winrzf32.dll
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-- Klik på Trafiklyset i Avenger. Programmet vil opfordre dig til at genstarte computeren straks, hvilket du skal gøre. Programmet vil lukke din computer, slette filerne og starte computeren igen.

-- Efter genstarten vil der dukke et notepad-vindue op, med en log for Avengers handlinger. Den må du gerne lægge ind i dit næste svar.

-- Kør Hijackthis, vælg "Do a system scan only", sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked.

Det er disse, som skal fixes:

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iesearch&locale=DA_DK&c=Q404&bd=pavilion&pf=desktop
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iesearch&locale=DA_DK&c=Q404&bd=pavilion&pf=desktop
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iesearch&locale=DA_DK&c=Q404&bd=pavilion&pf=desktop

F3 - REG:win.ini: load=C:\WINDOWS\system32\mllji.exe
O2 - BHO: (no name) - {5EA4EB9F-2DB8-401E-8FD1-E2494EFF52D2} - C:\WINDOWS\system32\mllji.dll
O2 - BHO: (no name) - {90A22E29-FE54-447F-B5ED-6091733AB22F} - C:\WINDOWS\system32\awttqpp.dll (file missing)
O2 - BHO: {cd3cf2e2-9878-aeea-3214-85c358e76a8d} - {d8a67e85-3c58-4123-aeea-87892e2fc3dc} - C:\WINDOWS\system32\xkvkhuyp.dll
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask            .exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O20 - Winlogon Notify: awttqpp - awttqpp.dll (file missing)
O20 - Winlogon Notify: winrzf32 - C:\WINDOWS\SYSTEM32\winrzf32.dll

Genstart computeren, og lav en ny log med Hijackthis, som du lægger herind sammen med loggen fra Avenger.
10. januar 2008 - 22:39 #6
PS: Du skriver du har PANDA AV !
Jeg ka' nu mere se Symantec Norton AntiVirus

Hvad mener du med det ?
Avatar billede tvh33 Nybegynder
10. januar 2008 - 23:21 #7
Logfile of The Avenger version 1, by Swandog46
Running from registry key:
\Registry\Machine\System\CurrentControlSet\Services\uvqhwmst

*******************

Script file located at: \??\C:\Documents and Settings\ceqyedip.txt
Script file opened successfully.

Script file read successfully

Backups directory opened successfully at C:\Avenger

*******************

Beginning to process script file:

File C:\WINDOWS\system32\mllji.exe deleted successfully.
File C:\WINDOWS\system32\mllji.dll deleted successfully.

File C:\WINDOWS\system32\awttqpp.dll not found!
Deletion of file C:\WINDOWS\system32\awttqpp.dll failed!

Could not process line:
C:\WINDOWS\system32\awttqpp.dll
Status: 0xc0000034

File C:\WINDOWS\system32\xkvkhuyp.dll not found!
Deletion of file C:\WINDOWS\system32\xkvkhuyp.dll failed!

Could not process line:
C:\WINDOWS\system32\xkvkhuyp.dll
Status: 0xc0000034

File C:\WINDOWS\SYSTEM32\winrzf32.dll not found!
Deletion of file C:\WINDOWS\SYSTEM32\winrzf32.dll failed!

Avenger log

Could not process line:
C:\WINDOWS\SYSTEM32\winrzf32.dll
Status: 0xc0000034

Completed script processing.

*******************

Finished!  Terminate.

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 23:21, on 2008-01-10

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\AluSchedulerSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\mdm.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\UAService7.exe
C:\windows\system\hpsysdrv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\InterVideo\SchSvr\SchSvr.exe
C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinRemote.exe
C:\WINDOWS\System32\keyhook.exe
C:\WINDOWS\system32\ps2.exe
C:\WINDOWS\ALCXMNTR.EXE
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe
C:\Programmer\Fælles filer\InterVideo\SchSvr\SchSvr .exe
C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinRemote .exe
C:\WINDOWS\System32\keyhook .exe
C:\windows\system\hpsysdrv .exe
C:\WINDOWS\system32\ps2 .exe
C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor .exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper .exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
C:\WINDOWS\system32\notepad.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqgalry.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Logitech\KhalShared\KHALMNPR.EXE
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqSTE08.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\Product Assistant\bin\hprblog.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\usnsvc.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Documents and Settings\HP_Ejer.DIT-5MYQ9NM4JQT.000\Skrivebord\Ny mappe\alternativ.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iesearch&locale=DA_DK&c=Q404&bd=pavilion&pf=desktop
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://youtube.com/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iesearch&locale=DA_DK&c=Q404&bd=pavilion&pf=desktop
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
F3 - REG:win.ini: load=C:\WINDOWS\system32\mllji.exe
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {3C79868A-54DF-4F7E-8BEC-5DE4557C60AA} - C:\WINDOWS\system32\mllji.dll
O2 - BHO: Symantec Intrusion Prevention - {6D53EC84-6AAE-4787-AEEE-F4628F01010C} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\IDS\IPSBHO.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\PROGRA~1\MI1933~1\Office12\GRA8E1~1.DLL
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O3 - Toolbar: HP-visning - {B2847E28-5D7D-4DEB-8B67-05D28BCF79F5} - c:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\HPDTLK02.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Cryptographic Service] C:\WINDOWS\System32\xelnu.exe
O4 - HKLM\..\Run: [hpsysdrv] c:\windows\system\hpsysdrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KBD] C:\HP\KBD\KBD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Home Theater SchSvr] "C:\Programmer\Fælles filer\InterVideo\SchSvr\SchSvr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [WINREMOTE] C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinRemote.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Recguard] C:\WINDOWS\SMINST\RECGUARD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] "RUNDLL32.EXE" C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] "nwiz.exe" /install
O4 - HKLM\..\Run: [VTTimer] VTTimer.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiS Windows KeyHook] C:\WINDOWS\System32\keyhook.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PS2] C:\WINDOWS\system32\ps2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AlcxMonitor] ALCXMNTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask            .exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [MSRDClient] C:\Programmer\Multi-screen Remote Desktop(Client)\MSRD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [osCheck] "C:\Programmer\Norton AntiVirus\osCheck.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] "RUNDLL32.EXE" C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Kernel and Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\Programmer\Steam\Steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - Startup: Screen Clipper and Launcher til OneNote 2007.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: HP Image Zone Hurtig start.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqthb08.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MI1933~1\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MI1933~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MI1933~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MI1933~1\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International*
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {67A5F8DC-1A4B-4D66-9F24-A704AD929EEE} (System Requirements Lab) - http://www.nvidia.com/content/DriverDownload/srl/2.0.0.1/sysreqlab2.cab
O16 - DPF: {6A344D34-5231-452A-8A57-D064AC9B7862} (Symantec Download Manager) - https://webdl.symantec.com/activex/symdlmgr.cab
O16 - DPF: {A8F2B9BD-A6A0-486A-9744-18920D898429} - http://www.sibelius.com/download/software/win/ActiveXPlugin.cab
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\PROGRA~1\MI1933~1\Office12\GR99D3~1.DLL
O18 - Protocol: livecall - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: ms-help - {314111C7-A502-11D2-BBCA-00C04F8EC294} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Help\hxds.dll
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Filter hijack: text/xml - {807563E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\MICROS~1\OFFICE12\MSOXMLMF.DLL
O20 - Winlogon Notify: awttqpp - awttqpp.dll (file missing)
O20 - Winlogon Notify: igfxcui - C:\WINDOWS\SYSTEM32\igfxsrvc.dll
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O21 - SSODL: WPDShServiceObj - {AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5} - C:\WINDOWS\system32\WPDShServiceObj.dll
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\AluSchedulerSvc.exe
O23 - Service: Automatisk LiveUpdate-planlægning - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Symantec IS – Godkendelse af adgangskoder (ISPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\isPwdSvc.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\LuComServer_3_4.EXE
O23 - Service: LiveUpdate Notice - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Unknown owner - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: SecuROM User Access Service (V7) (UserAccess7) - Sony DADC Austria AG. - C:\WINDOWS\system32\UAService7.exe
Avatar billede tvh33 Nybegynder
10. januar 2008 - 23:23 #8
Ps. det var en fejlat jeg skrev panda av.. det er på min bærbare jeg har det..:)
Avatar billede tvh33 Nybegynder
10. januar 2008 - 23:36 #9
Her er loggen fra "hijackthis" efter jeg fixede de der filer:

____________________________________________________________________

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 23:36, on 2008-01-10

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\AluSchedulerSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\mdm.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\UAService7.exe
C:\windows\system\hpsysdrv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\InterVideo\SchSvr\SchSvr.exe
C:\windows\system\hpsysdrv .exe
C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinRemote.exe
C:\WINDOWS\System32\keyhook.exe
C:\WINDOWS\system32\ps2.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\WINDOWS\ALCXMNTR.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\InterVideo\SchSvr\SchSvr .exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinRemote .exe
C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe
C:\WINDOWS\System32\keyhook .exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\WINDOWS\system32\ps2 .exe
C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor .exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqgalry.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqSTE08.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\Product Assistant\bin\hprblog.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Documents and Settings\HP_Ejer.DIT-5MYQ9NM4JQT.000\Skrivebord\Ny mappe\alternativ.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://youtube.com/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iesearch&locale=DA_DK&c=Q404&bd=pavilion&pf=desktop
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
F3 - REG:win.ini: load=C:\WINDOWS\system32\mllji.exe
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Symantec Intrusion Prevention - {6D53EC84-6AAE-4787-AEEE-F4628F01010C} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\IDS\IPSBHO.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\PROGRA~1\MI1933~1\Office12\GRA8E1~1.DLL
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {7A894851-E337-4973-B6B8-9FCE32308AF7} - C:\WINDOWS\system32\mllji.dll
O3 - Toolbar: HP-visning - {B2847E28-5D7D-4DEB-8B67-05D28BCF79F5} - c:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\HPDTLK02.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Cryptographic Service] C:\WINDOWS\System32\xelnu.exe
O4 - HKLM\..\Run: [hpsysdrv] c:\windows\system\hpsysdrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KBD] C:\HP\KBD\KBD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Home Theater SchSvr] "C:\Programmer\Fælles filer\InterVideo\SchSvr\SchSvr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [WINREMOTE] C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinRemote.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Recguard] C:\WINDOWS\SMINST\RECGUARD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] "RUNDLL32.EXE" C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] "nwiz.exe" /install
O4 - HKLM\..\Run: [VTTimer] VTTimer.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiS Windows KeyHook] C:\WINDOWS\System32\keyhook.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PS2] C:\WINDOWS\system32\ps2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AlcxMonitor] ALCXMNTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [MSRDClient] C:\Programmer\Multi-screen Remote Desktop(Client)\MSRD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [osCheck] "C:\Programmer\Norton AntiVirus\osCheck.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] "RUNDLL32.EXE" C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Kernel and Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\Programmer\Steam\Steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - Startup: Screen Clipper and Launcher til OneNote 2007.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: HP Image Zone Hurtig start.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqthb08.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MI1933~1\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MI1933~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MI1933~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MI1933~1\Office12\REFIEBAR.DLL
O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International*
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {67A5F8DC-1A4B-4D66-9F24-A704AD929EEE} (System Requirements Lab) - http://www.nvidia.com/content/DriverDownload/srl/2.0.0.1/sysreqlab2.cab
O16 - DPF: {6A344D34-5231-452A-8A57-D064AC9B7862} (Symantec Download Manager) - https://webdl.symantec.com/activex/symdlmgr.cab
O16 - DPF: {A8F2B9BD-A6A0-486A-9744-18920D898429} - http://www.sibelius.com/download/software/win/ActiveXPlugin.cab
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\PROGRA~1\MI1933~1\Office12\GR99D3~1.DLL
O18 - Protocol: livecall - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: ms-help - {314111C7-A502-11D2-BBCA-00C04F8EC294} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Help\hxds.dll
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Filter hijack: text/xml - {807563E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\MICROS~1\OFFICE12\MSOXMLMF.DLL
O20 - Winlogon Notify: igfxcui - C:\WINDOWS\SYSTEM32\igfxsrvc.dll
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O21 - SSODL: WPDShServiceObj - {AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5} - C:\WINDOWS\system32\WPDShServiceObj.dll
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\AluSchedulerSvc.exe
O23 - Service: Automatisk LiveUpdate-planlægning - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Symantec IS – Godkendelse af adgangskoder (ISPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\isPwdSvc.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\LuComServer_3_4.EXE
O23 - Service: LiveUpdate Notice - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Unknown owner - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: SecuROM User Access Service (V7) (UserAccess7) - Sony DADC Austria AG. - C:\WINDOWS\system32\UAService7.exe
11. januar 2008 - 07:50 #10
Der er jo et par stykker som er genstridige ...
Så gennemfør proceduren herfra -> http://www.eksperten.dk/artikler/1123
Avatar billede tvh33 Nybegynder
11. januar 2008 - 10:18 #11
ok.. jeg prøver linket senere.. Det har alligevel hjulpet lidt på min pc, synes den kører rigtig godt nu, så tak for hjælpen.:)