Avatar billede nuggaprinz Nybegynder
06. december 1999 - 08:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får man fullscreen total?

Jeg har lavet en side med følgende i body
<body bgcolor="#FFFFFF" onload=window.open("netplace.htm","home","fullscreen=yes")>

Problemet med dette er at den laver en scroll bar i højre hjørne! Den vil jeg gerne havde væk :)
uhhm jeg ved det kan lade sig gøre for jeg har set sider der gør det men jeg ved ikke hvordan håber du kan hjælpe mig
Avatar billede Slettet bruger
06. december 1999 - 08:32 #1
Umiddelbart ville jeg mene at du efter fullscreen=yes, skulle lave en ny hvor du skriver scrolling=no el. lign.
Avatar billede nuggaprinz Nybegynder
06. december 1999 - 08:44 #2
Jeg har lige prøvet det du skrev spacemanic
uhhm det virker ikke :(
jeg har også prøvet at skrive scrollbar=no
den virker hellerikke !
btw
Ved nogle om det er muligt at starte html dokumentet i fullscreen uden at lave en prelaunch browser ?
Avatar billede allandk Nybegynder
06. december 1999 - 09:15 #3
<script language="JavaScript">
function fullwin(){
window.open("fullscreen.htm","","fullscreen=yes,type=fullwindow,toolbar=no,scrollbars=no");
    }
</script>

Det her virker.

ab :)
Avatar billede wriggler Nybegynder
06. december 1999 - 16:16 #4
Sig mig Allan, hvad laver du til hverdag? Du svarer på samtlige spørgsmål jeg er inde på :) Fed Flash3 bog forresten, laver du også en 4'er?
Avatar billede allandk Nybegynder
06. december 1999 - 17:22 #5
Den er på vej og kommer inden for ganske kort tid.

Der kommer også et hæfte med tips og tricks...

ab :)
Avatar billede wriggler Nybegynder
08. december 1999 - 16:59 #6
Er man flere mennesker om det når man skriver en sådan bog? Eller er det dig der står for det hele