Avatar billede jakobg Nybegynder
09. januar 2008 - 07:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ASP.NET 3.5 hosting

Jeg leder efter et godt (og billigt) sted at hoste et lille ASP.NET 3.5 website.

Er der nogen, som kender nogle hosting firmaer med .NET 3.5, og som kan anbefales?
Avatar billede brynil Nybegynder
09. januar 2008 - 08:18 #1
Avatar billede bravoosca Nybegynder
09. januar 2008 - 08:21 #2
Jeg bruger selv dette og er meget godt tilfreds, jeg har aldrig oplevet problemer. Jeg har haft min hjemmeside der i næste 2 år nu.

http://www.unoeuro.com
Avatar billede aspgo Nybegynder
18. januar 2008 - 00:01 #3
www.Needhost.dk som jeg bruger, tilbuder os 3.5.

der står ikke noget på deres hjemme at de gør. men det har jeg fået bekræftet af en admin der inde at de gør.
Avatar billede jakobg Nybegynder
18. januar 2008 - 03:33 #4
Hej brynil, bravoosca og aspgo,

Mange tak for jeres input, smid et svar, så får I point.

Jeg fandt i øvrigt selv denne side,
http://blogs.msdn.com/brada/archive/2007/12/26/web-hosters-offering-asp-net-3-5.aspx
hvor der også er en hel bunke ISP'er med .NET 3.5.

Men jeg tror jeg forsøger mig med unoeuro.com. De er meget billige.

Mange tak for hjælpen!

Mvh,
JakobG
Avatar billede bravoosca Nybegynder
18. januar 2008 - 21:45 #5
Ja, de er billige, især når man kigger på hvad de kan levere.. Og jeg er meget tilfreds med mit webhotel hos dem.. Så det tror jeg ikke at du fortryder.
Avatar billede brynil Nybegynder
18. januar 2008 - 22:07 #6
Nej tak ;))