Avatar billede djdikarl Nybegynder
08. januar 2008 - 23:51 Der er 9 kommentarer

Jeg kan ikke se nogle filer!!

Jeg skal se om jeg kan forklager det.

Mit problem er at i mappen C:\Documents and Settings\mike\Lokale indstillinger på min computer. når jeg jeg højre klikker på mappen også egenskaber for jeg at vide at der 1,82GB under mappen. men når jeg står i mappen er der kun tre andre mapper hvor der tilsammen er 400mb.
men jeg kan ikke se nogle filer i mappen C:\Documents and Settings\mike\Lokale indstillinger!! så hvor er så resten af 1,42Gb hende???

Håber i kan hjelpe mig da jeg kun har 450mb fri plads på C disken.

På forhånd tak.
Avatar billede japping Nybegynder
08. januar 2008 - 23:57 #1
højreklik på mappen og vælg fanen GENERELT. er skjulte filer aktiveret nederst ?
Avatar billede vejmand Juniormester
08. januar 2008 - 23:57 #2
Funktioner -> Mappeindstillinger -> Vis -> Prik i "Vis skjulte filer og mapper" -> Fjern flueben i "Skjul beskyttede operativsystemfiler"

Så kan du se resten, men det vil nok være en rigtig dårlig idé at begynde at slette dem.  :-)
Avatar billede japping Nybegynder
08. januar 2008 - 23:58 #3
Altså GENERELT under EGENSKABER formappen
Avatar billede vejmand Juniormester
09. januar 2008 - 00:12 #4
Og dog, hvis det er mappen Temporary Internet Files der fylder meget, kan du:

Åbn Internet Explorer -> Funktioner -> Internetindstillinger -> Generelt -> Slet
Avatar billede japping Nybegynder
09. januar 2008 - 00:17 #5
Jeg smidder et svar, så du kan give point hvis du kan bruge det.
Avatar billede vejmand Juniormester
09. januar 2008 - 00:27 #6
djdikarl >> Husk lige at lukke dine spørgsmål, okay?

http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=djdikarl&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Du lukker ved at markére navnet/navnene på den/dem der skal ha point i boksen nederst til venstre, og derefter klikke på "Accepter"
Så er spørgsmålet rigtig lukket.  :-)
Avatar billede djdikarl Nybegynder
09. januar 2008 - 22:39 #7
I mappeindstillinger er der ikke flueben i "skjult beskyttede operativsystemfiler" og der er markeret "vi skjulte filer og mapper"
Der kom mappen "Temporary Internet Files" frem da jeg fjernede fluebenet i "skjult beskyttede operativsystemfiler".
Det er i dennne mappe de 1,42gb gemmer sig, når jeg klikker egenskaber på mappen for jeg dette http://img214.imagevenue.com/img.php?image=14497_Unavngivet_122_426lo.JPG.
Der skulle ligge 24 mapper... men kan kun se filer 702 objekter. kan virkelig ikke finde de 1,42gb...!!
Avatar billede djdikarl Nybegynder
09. januar 2008 - 22:45 #8
Til Vejmand: jeg gjort so mdu siger men den siger stadrig at de ikke er afsluttet!
Avatar billede vejmand Juniormester
09. januar 2008 - 23:43 #9
Prøv at downloade denne fil til dit skrivebord.
Klik på den efter du har downloadet den, den rydder op i dine temp. filer.

http://www.spywareinfo.dk/download/cleantempxp2k.bat

Prøv så at se i mappen igen, om ikke den er blevet mindre.