Avatar billede deathless Nybegynder
07. januar 2008 - 15:58 Der er 10 kommentarer

hjælp til word 2000

hey jeg har en gammel computer, hvor at der er installeret word 2000, jeg har cd-en til den, men kan ikke finde cd-key, det er en ulempe fordi at jeg skal installere den på min bærbar, men mit spg nu er om, kan man ikke se cd-keyen, fra computeren af??, så jeg kan installere den på min bærbar.
Avatar billede jkrons Professor
07. januar 2008 - 16:06 #1
Jeg er ret sikker på, at du ikke kan se nøglen fra computeren. Men hvis du har CD-en, kan du muligvis få oplyst nøglen hos MS.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
07. januar 2008 - 17:03 #2
Avatar billede reinelt Nybegynder
07. januar 2008 - 17:11 #3
du går ind i wordprogrammet  trykker på hjælp og nederst finder du koden.
Avatar billede jkrons Professor
07. januar 2008 - 18:32 #4
reinelt-> Produktid'et som man kan se i Hjælp er i hvert fald ikke hos mig, det samme som den KEY, der står på CD'en.
Avatar billede reinelt Nybegynder
07. januar 2008 - 19:16 #5
nu har jeg ikke cd'en mere men fortæl mig hvor mange cifre der er hos dig.
hos mig er der 20 og tre bindestreger.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. januar 2008 - 19:22 #6
reinelt >> Det er produkt-id, det har intet med product-key at gøre.

akyhne >> http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml kan ikke finde produkt-key på Office 2000, men den kan på Office 2003, så du var tæt på.  :-)
Avatar billede reinelt Nybegynder
07. januar 2008 - 19:30 #7
tak for info fra vejmand.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
07. januar 2008 - 20:10 #8
Prøv at checke på siden om der ikke er en ældre version der kan.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
07. januar 2008 - 20:14 #9
Avatar billede fromsej Praktikant
07. januar 2008 - 20:20 #10
Everest kan muligvis.
Kig under Software->Licenser
http://www.majorgeeks.com/download4181.html