Avatar billede promi Nybegynder
07. januar 2008 - 11:26 Der er 1 løsning

Kanaler og programguide..

Hej Exp.

Jeg har store problemer med at få mit media center til at fungere på kabeltv i odense (gal-odense.dk). Når media centeret spørger efter postnummer og det er indtastet får jeg kun mulighed for at anvende TDC og Dansk kabel tv, men vælger jeg dem, passer kanalerne overhovet ikke sammen programguiden. hvis jeg så vælger den manuelle (analog), får bare en masse frekvenser i programguide uden oplysninger om kanalen og hvad der sendes. Hvad gør jeg forkert?

Har ledt mange steder på nettet, men bliver bare mere forvirret.
Avatar billede promi Nybegynder
07. januar 2008 - 11:46 #1