Avatar billede matthew-dk Nybegynder
05. januar 2008 - 16:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Pc-tv - virker ikke

Hej,
Var oppe at købe et tilslutnings kabel idag i fona, jeg fik sat det til og det virkede fint lige i starten.. men så efter den havde loadet windows så gik skærmen i blå (så knne ikke logge ind) det problem var kun på tv'et, på computerskærmen forsatte den bare normalt. Har nogle af jer et forslag ?

Det er tilsluttet med et s-video kabel.
Har et NVIDIA GeForce 6600 grafikkort.
Avatar billede Rocky Juniormester
05. januar 2008 - 19:25 #1
Fejlen er at du ikke har sat windows til at vise med 2 skærme... men hvordan de gøres kan du se i linket

se link:  http://helpguide.dk/index.php/Tilslut_tv
Avatar billede Rocky Juniormester
08. januar 2008 - 09:19 #2
Var det noget du kunne bruge????
Avatar billede matthew-dk Nybegynder
10. januar 2008 - 17:27 #3
Ja det virkede fint, tak :) Men jeg havde svært ved at se tekst på skærmen - så jeg havde tænkt at købe et vga-hdmi kabel .. så bliver kvaliteten vel bedre ?
Avatar billede Rocky Juniormester
11. januar 2008 - 16:56 #4
kaliteten vil ikke blive meget bedre... men du kan prøv at ændre opløsningen på tv...

Guide: http://helpguide.dk/index.php/TV - Ændre opløsning
Avatar billede Rocky Juniormester
11. januar 2008 - 16:57 #5
Avatar billede Rocky Juniormester
11. januar 2008 - 16:58 #6