Avatar billede kipkup Nybegynder
04. januar 2008 - 09:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Telia Internet - Sære fejl

Opnår nogle mystiske fejl - Først prøver at sende mail til en @tdc.dk adresse så delayer de. (har en enkelt anden .nu adresse med samme fejl.
Ligger i kø på exchange serveren med følgende fejl:
"The remote server did not respond to a connection attempt."

Derudover kan jeg ikke åbne hjemmesiderne:
https://access.tdc.dk
http://retskrivningsordbogen.dk

Internettet fungerer fint - Sender jeg mail fra min private webmail til de samme mail adresser fungerer de fint, og ovenstående hjemmesider virker fint fra min cybercity forbindelse.

Rent DNS mæssigt slår den adresserne rigtigt op.

Et svar fra et par mennesker fra Telia internet ville være perfekt - Samt eventuelt et par andre udbydere..

Ønsker ikke nødvendigvis en løsning på problemet - Blot en verification af at I måske har samme fejl med noget af ovenstående.
Eller om ovenstående hjemmesider blot virker perfekt.
Avatar billede kipkup Nybegynder
23. juli 2008 - 13:24 #1
Sagen er lukket - Fejlen var opstået grundet en uheldig routing regel i vores netværk - 192.*.*.* er lidt for groft når man kun ønskede 192.168.1.*.

Glad for der ikke er mange der har skrevet herinde.

Rent tilfældigt jeg kom forbi - havde glemt at få sagen lukket.
Avatar billede kipkup Nybegynder
24. juli 2008 - 09:41 #2
bump