Avatar billede modex Nybegynder
03. januar 2008 - 11:15 Der er 1 løsning

Tilsvarende produkt som zmag og ipaper.

Hej,

Jeg går og arbejder med et projekt, hvor jeg skal bruge en "flash-viewer" tilsvarende ipaper.dk og zmag. Grunden til jeg ikke bare benytter mig af disse velfungerende og gode produkter er, at jeg mener at det med mit projekt vil være for farligt at være afhængig af disse udbydere. Ydermere, vil det også være optimalt for mit projekt, at have "flash-vieweren" som følgeprodukt til det primære koncept, og dermed kan skabe meromsætning og en tættere kunderelation.

I første omgang er mit spørgsmål vedr. det tekniske, hvor omfangsrigt vil det være at få udviklet et tilsvarende produkt (tid, økonomi osv.). Er er andre muligheder for at lave noget lignende/nytænkende/eller måske bedre? - evt. med Microsoft Silverlight? (uden jeg selv rigtigt kender til det).

Håber at høre fra nogle kreative hoveder, da mine idéer ligger i selve website konceptet - og endnu ikke har været fokuseret så meget på selve det tekniske i forbindelse med "flash-vieweren" - det er så den fase jeg er nået til nu, for at vurdere den fulde bæredygtighed af projektet.
Avatar billede modex Nybegynder
18. februar 2008 - 10:23 #1
Jeg må hellere lukke...