Avatar billede helpwantedfast Nybegynder
02. januar 2008 - 22:24 Der er 4 kommentarer

Side opdeling

Hej,
nogle der kan forklare mig hvordan jeg laver sideopdeling i Excel 2003?
Hvordan gemmer jeg dele af et regneark?
Avatar billede thomas_b Nybegynder
02. januar 2008 - 22:46 #1
sideopdeling... tryk på vis udskrift > Vis sideskift > så kan du opdele siden
Avatar billede thomas_b Nybegynder
02. januar 2008 - 22:47 #2
Hvordan mener du med gemme dele af et regneark... skulle mene man gemmer hele arket(ne)...
Avatar billede lunddata Nybegynder
02. januar 2008 - 23:28 #3
hvis det er opdeling af siderne i forbindelse med udskrift kan du markere cellerne, holde ctrl-tasten nede og markere næste side, holde ctrl-tasten nede  osv. , gå til FILER>UDSKRIFTSSOMRÅDE>ANGIV UDSKRIFTSOMRÅDE og du får opdelingen.
Avatar billede helpwantedfast Nybegynder
16. januar 2008 - 20:38 #4
Jeg er ikk sikker på det er det jeg leder efter, jeg prøver mig lidt frem.