Avatar billede migduvednok Nybegynder
02. januar 2008 - 21:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

php mail form - incl flash-delen - 200kr

Jeg er designer uden forstand på AS og PHP, og uden særlig meget flash erfaring. Er netop ved at udskifte mine oldnordiske AS1(!) php mailforms ud med noget bedre AS2 som jeg laver i flash CS3.

Min *.fla består af (udover en masse andet) et billede som baggrund for 3 transparente input-felter; navn, email, besked, og en send-knap. Denne fungerer som alm. MC der viser en "beskeden er sendt" besked. PHP-Scriptet skal således kun kunne OPSAMLE OG SENDE dataene (samt en subjekt-linie) til en email, ikke give nogen respons eller noget fancy.

Alligevel driver det mig til vanvid!!!
Derfor vil jeg bede om hjælp til at få skidtet til at virke: du får filen (*.fla'en ), flikker dem til rette, og returnerer dem til mig efter at du har testet det og er sikker på at det virker - og får 200 kr for det - ELLER min hjælp som grafiker og tekstforfatter til et af dine egne projekter.

Du kan se projektet på www.designafmikkel.dk/black
min MSN er emailtilmikkel@hotmail.com
Avatar billede migduvednok Nybegynder
03. januar 2008 - 12:14 #1
bump
Avatar billede migduvednok Nybegynder
03. januar 2008 - 21:18 #2
/bump
Avatar billede migduvednok Nybegynder
03. januar 2008 - 23:31 #3
løste det ved at implementere en component flashloaded.com - kostede 175kr og 15 minutters arbejde. :-D