Avatar billede macromedianoob Nybegynder
02. januar 2008 - 15:07 Der er 6 kommentarer

Flash Kursusudbyder

Hej jeg arbejder med grafisk design og kunne godt tænke mig at lære at arbejde med flash. Jeg har prøvet at google forskellige steder som udbyder kurser, men synes ikke at jeg kan finde noget.

Så det jeg leder efter er kursusudbydere som kan tilbyde gode kurser(jeg har et 37 timers job så det skal være aften eller weekendkurser)til fornuftige penge og hvor man får et kursusbevis eller ECTS point.
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
02. januar 2008 - 15:20 #1
Avatar billede barklund Nybegynder
02. januar 2008 - 15:28 #2
Softworld er også et fornuftigt bud:

http://www.softworld.dk/

--
Morten Barklund
Avatar billede rookieboy Nybegynder
02. januar 2008 - 20:55 #3
Hvad med Actionscript 3 og OOP? Kan man få det her i landet?
Avatar billede barklund Nybegynder
02. januar 2008 - 22:45 #4
Det er jeg ret overbevist om, at du ikke kan.
Avatar billede rookieboy Nybegynder
02. januar 2008 - 23:04 #5
Barklund, kan du AS 3 eller kender nogle?

Jeg er interesseret i noget undervisning mod betaling naturligvis.
Jeg bor i København og har bil ;-)

Et par timers indledende undervisning ville være fint til at starte med - har lidt svært ved at komme igang med OOP / AS 3.

/ Christian
Avatar billede barklund Nybegynder
02. januar 2008 - 23:13 #6
Skyd mig en mail på morten at barklund dot dk :)