Avatar billede zandman Nybegynder
30. december 2007 - 00:45 Der er 1 løsning

Opsætning i msn for at scanne indkomne filer med Kaspersky

Jeg skal have MSN til at scanne indkomne filer til MSN med kaspersky internet security 6.0

Lige nu peger den på et gammelt bibliotek med en setup.exe fil.

Det forklarer hvorfor jeg den sidste tid har skullet sige nej til at installere Kaspersky internet security hver gang jeg modtog noget som helst.

Jeg skal så have lavet stien i msn om til at pege på en scanner i Kaspersky der funger som enkelt fil scanner med msn.

Nogen der ved hvad den hedder. Det er C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 6.0\ Der fungerer som rodmappen i kaspersky. Deri er der en AVP.exe fil. Er det den?
Avatar billede zandman Nybegynder
30. december 2007 - 01:05 #1
Det var den.