Avatar billede fjammi Nybegynder
29. december 2007 - 21:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PC til TV, hvilket kabel?

Hej

Jeg vil gerne have så jeg kan afspille en film via computeren men se den på mit tv, men er lidt i tvivl om hvilket kabel jeg skal købe for at kunne det.

Mit grafikkort er: NVIDIA GeForce 7950 GT
Mit TV er: Samsung LE32R86BD - http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=382673

En der kan fortælle hvilket slags kabel jeg skal købe og gerne et link til det.

På forhånd tak
Avatar billede justrace Novice
29. december 2007 - 21:44 #1
Hvilke udgange er der på pc'en?

Hvis der er S-video så brug det, ellers køb et alm. skærmkabel til pc, og husk genderchanger da de fleste butikker kun har dem som forlængerkabel.

Du skal også bruge et lydkabel hvis ikke pc'en allerede er tilsluttet højttalere.

Det hele fås hos alle TV/HiFi butikker eller Computerforhandlere.

Eller dette: http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=800099
Avatar billede justrace Novice
29. december 2007 - 21:45 #2
Sku' ha' været et svar. ;)
Avatar billede fjammi Nybegynder
29. december 2007 - 22:13 #3
Ok tak for hjælpen, fandt også ud af at jeg kan gøre det med et hdmi-kabel...
Avatar billede justrace Novice
29. december 2007 - 22:34 #4
Jeps, det er nu også et fedt TV. Har selv 19" modellen af samme til kontoret. (PS2)
Avatar billede justrace Novice
29. december 2007 - 23:01 #5
Du skal bare huske lyden, den er lidt dåseagtig i pc'en når man kommer lidt på afstand.