Avatar billede larksen Nybegynder
29. december 2007 - 17:55 Der er 8 kommentarer

Hjælp til køb at nyt Tv

Hej eksperter :)

Jeg står og mangler og mangler et nyt tv til mit værelse. Jeg ville ca. regne med at købe for 3.600kr. Har dog svært ved at finde et. Det skulle helst være 26" og med en god kontrast, opløsning, lystyrke.

Har selv kigget på der her : http://www.viewpiashop.dk/shop/default.asp?setlng=26&productid=23042

Håber at i kan hjælpe.
Avatar billede larksen Nybegynder
29. december 2007 - 17:57 #1
Hov, sry. Havde ikke lige set at der står mangler og manlger to gang beklager jeg meget.
Avatar billede a1a1 Novice
29. december 2007 - 18:06 #2
køb det "biligste" du kan få, med mindre du har digital tuner/kabel, hd-dvd/blueray vil du (nok) ikke kunne se forskel...
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. december 2007 - 20:20 #3
Måske ikke og så alligevel...

Han vil kunne se det på de antal gange det går i stykker - jo dyrere, jo bedre - det er et faktum når det kommer til LCD tv.
Avatar billede larksen Nybegynder
29. december 2007 - 20:31 #4
Så... er det så et godt LCD tv til pengene jeg har fundet ? :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. december 2007 - 20:53 #5
Kender ikke mærket, men specifikationerne er absolut ok!
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2008 - 15:47 #6
panelet i den kommer fra LG/philips for deler fabrik
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2008 - 15:47 #7
der skulle nu stå som deler fabrik
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. januar 2008 - 19:58 #8
Og Samsung panel :)