Avatar billede japping Nybegynder
28. december 2007 - 13:33 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Proff. webhotel til vb.net/asp.net og access database.

Jeg skal bruge et proffesionelt webhotel. Jeg/kunden har ikke brug for den store lagerplads og det er meget små mængder data der skal flyttes. Lagerplad på 500MB er rigeligt.

Hotellet skal understøtte Visual Web (ASP.NET,VB.NET, ACCESS database og SQL database til evt. senere opgaver).

Da der er tale om en af Danmarks største virksomheder skal hotellet være proffesionelt og med god oppetid. Der ud over skal der kunne tilbydes daglig og ugentlig backup.

Lad mig høre hvad I kan foreslå og sig til hvis der mangler informationer.
Avatar billede it-dk Nybegynder
28. december 2007 - 14:00 #1
Jeg bruger bl.a. selv www.intergate.dk. Ikke sikker på om de har vb.net (ikke noget jeg bruger). Er det MS SQL eller MySQL database du skal bruge?
Du kan evt søge på www.hostindex.dk
Kunne en dedikeret server ikke være løsning hvis oppetid er meget vigtigt samt når det er en af Danmarks største virksomheder.
Avatar billede skildpadden Nybegynder
28. december 2007 - 14:18 #2
Vælg et hotel hos ScanNet, www.scannet.dk, så er du sikker på at oppetiden og servicen er i orden.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
28. december 2007 - 23:06 #3
www.rackhosting.com kan anbefales... de har iforvejen nogle store kunder
Avatar billede japping Nybegynder
31. december 2007 - 15:33 #4
it-dk --> Virksomheden har i forvejen hjemmeside og edb-afdeling der tager sig af almindelige opgaver. Jeg skal kun stå for en mindre side til specielle forskningsresultater. Mht. MS SQL/MySQL regner jeg med det skal være MS SQL, hvis der skal lægges Access filer på hotellet.

Jeg har ikke set hoteller med VB.NET, svarer det til ASP.NET ?

Tak for alle jeres input, læg et svar og jeg fordeler point.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
01. januar 2008 - 04:17 #5
Hvad har du valg?
Avatar billede it-dk Nybegynder
01. januar 2008 - 11:14 #6
Jeg er ikke så meget inden i VB.net - ikke lige mit område :)
Avatar billede japping Nybegynder
01. januar 2008 - 19:55 #7
Tak for jeres svar.

Jeg har ikke valgt noget endnu. Jeg har skrevet til www.scannet.dk for mere information.
Avatar billede overload.dk Nybegynder
07. januar 2008 - 22:22 #8
Tag eventuelt også et kig på www.yourhost.dk
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
07. januar 2008 - 23:11 #9
Må man få at vide hvem kunden er... send det evt. som mail