Avatar billede til_dkmaster Nybegynder
26. december 2007 - 17:32 Der er 1 kommentar

To lydkort på en Windows PC

Hej eksperter

Jeg har et MediaCenter, hvor der er indbygget et HD Audio Lydkort, virkerhelt fint. Så er der også et indbygget HDMI udgang, hvor der også er indbygget et lydkort i.
Disse to lydkort fungere som to selvstændige enheder i Windows.

Jeg kan derfor kun vælge output på en af gangen.
Dette er ret træls, da jeg kun kan få lyd på mit HDMI ready tv nede i stuen og mit gamle VGA tv i soveværelset er der ikke lyd på, da de bruge hver sit lydkort.

De skal sige at tv'et i stuen ikke kan bruge "lyde via Jackstik" når HDMI stikket bruges. - Så SKAL bruge begge lydkort.

Findes der er program som kan kontrollere de to kort og få Windows til,at tro der kun er et?

Bundkort er:
    Asus M2A-VM/HDMI

PS: bruger også SPDIF udgang (ved evn. tweaks virker dertil)!!!

Hjæææælp!!!
Avatar billede til_dkmaster Nybegynder
26. december 2007 - 17:33 #1
Bruger Windows XP SP2...