Avatar billede laantefjer Nybegynder
25. december 2007 - 12:19 Der er 7 kommentarer

mus & Keyboard virker ikke i PS/2

Hej,

Jeg har fået en KVM Switch http://www.iogear.com/main.php?loc=product&Item=GCS92
Den har kun PS/2 port, og da jeg har et Logitech WAVE keyboard &  Razer Copperhead mus.
både musen og keyboardet køre udminbart kun USB

Nogle af jer der har nogle gode ideer? eller er det bare surtshow.
Avatar billede reinelt Nybegynder
25. december 2007 - 12:48 #1
jeg har et ps/2 stk med indgang til usbport jeg har brugt det i forbindelse
med at en usbmus skulle kobles til alm rundt musestik, men er det det samme vi'
taler om, den switch ser meget moderne ud??
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2007 - 07:20 #2
du kan få en adapter til mus og keyboard så de kan sættes i en ps/2 port...
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=403190

jeg sidder med et usb tastatur og trackball i den her http://www.level-one.de/products3.php?idu=7014&id=1755
Avatar billede reinelt Nybegynder
28. december 2007 - 12:56 #3
jeg smider et svar hvis du mener jeg har hjulpet dig pwcca link er det samme som jeg
tænkte.
Avatar billede laantefjer Nybegynder
29. december 2007 - 19:16 #4
Tak for svare pwcca og reinelt, men det er ikke der mit problem ligger. så langt er jeg kommet ;)
Prøver er når jeg med sådan en usb til ps2 adapter, kan computer ikke se min mus.. direkte usb så virker den... men via ps2, er den bare død.
Avatar billede reinelt Nybegynder
29. december 2007 - 19:40 #5
jeg tænkte om det var en mulighed, men har ps2 ikke i tilslutning i bios.
den kunne jo være slået fra?
Avatar billede laantefjer Nybegynder
29. december 2007 - 21:08 #6
Har kigget i Bios ikke noget at finde..
min det virker med produkter der er lavet i PS2 - så grundet må være at ikke alle muse og keyboard virker via PS2.....
Avatar billede reinelt Nybegynder
30. december 2007 - 17:05 #7
her er den http://www.avxperten.dk/pc-tilbehoer/usb-hub/usb-hub---4-port-(usb-2.0).asp keybordet har det ikke en usbtilslutning??