Avatar billede superraider Nybegynder
23. december 2007 - 12:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

WYSIWYG editor

Hej, det skulle ikke være sådan at der nogen der har et stykke source code liggende, til en wysiwyg editor. Jeg synes ikke at kunne finde nogle gode tutorials omkring at lave en, og dem jeg har fundet er gamle, så ved ikke om nogle af metoderne der var brugt var gamle og bedre metoder er måske kommet senere.

Så hvis nogen har et lille stump source code, måske et visual studio project, bare med det mest basic.

Skriver det her i asp.net delen, da der gerne må bruges de functioner og metoder som .net frameworked giver.
Avatar billede keysersoze Guru
23. december 2007 - 12:57 #1
har du kigget på fckeditor.net?
Avatar billede superraider Nybegynder
23. december 2007 - 15:03 #2
Nope. tager et kig på det, ka se de har lagt deres source code ud. Tak
Avatar billede keysersoze Guru
23. december 2007 - 17:27 #3
så lægger jeg da lige et svar :)
Avatar billede mochr Nybegynder
23. december 2007 - 22:17 #4
Måske tinymce heller freetextbox ?
Avatar billede superraider Nybegynder
24. december 2007 - 13:15 #5
Måske tinymce heller freetextbox > der var ingen source code