Avatar billede cnr Nybegynder
23. december 2007 - 12:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

RISK hemmelige missioner

JEg har lige fået et spil RISK, men af en eller anden grund har de ændret opsætningen med de hemmelige missioner så man nu har 4 forskellige missioner, og skal spille med åbne kort ved den sidste mission.

Er der nogen der har en list over de oprindelige 12 missioner? Jeg kan husk der bla. var en der hed erober 24 områder og nogle med specifikke kontinenter man skulle erober.
Avatar billede vejmand Juniormester
23. december 2007 - 12:15 #1
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
23. december 2007 - 12:22 #2
det lyder da også som en fesen regelændring - nu ikke noget som et godt spil Risk :)
Avatar billede cnr Nybegynder
23. december 2007 - 13:37 #3
Alletiders :-)

De nye regler virker alså bare ikke så sjov, der er ikke noget bedre end når en af de andre ved et uheld kommer til at opfylde din mission