Avatar billede psychopaticola Nybegynder
18. december 2007 - 23:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Passer dette sammen? Kølere

I forbindelse med dette spørgsmål (http://www.eksperten.dk/spm/809055), som jeg aldrig fik svar på, ville jeg gerne vide, om denne køler her:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=223687

Passer den i størrelsen som erstatning for den standard chipsæt køler (den stod af) på et Abit IC7-G motherboard (http://www2.abit.com.tw/page/en/motherboard/motherboard_detail.php?pMODEL_NAME=IC7-G&fMTYPE=Socket+478

Derudover sidder der sådan noget kølepasta mellem motherboardet og den standard køler. Kan altså sagtens få den gamle køler af, men hvad med ny kølepasta? Er det nødvendigt? Og i så fald, hvordan gør jeg, og hvordan anskaffer jeg det?

På forhånd tak. Gi'r 200 points - det er jo jul ;)
Avatar billede hojben Novice
18. december 2007 - 23:28 #1
så kan jeg jo svare her :) havde ik set du havde skrevet igen i det andet spørgsmål. Ja det gør den.. Go jul
Avatar billede drgonzo Praktikant
19. december 2007 - 07:32 #2
køb kølepasta ved den lokale computer snedker. koster 20-100 kr, husk at tøre alt det gamle pasta af
Avatar billede psychopaticola Nybegynder
20. december 2007 - 20:33 #3
hojben, smid et svar, så får du points. :)

drgonzo, ok, tak, men findes der en guide til sådan noget et sted? En slags "kølepastaguide"? :P altså hvordan man gør det, rent praktisk. Har ikke meget tekniske hænder, eller hva' man nu siger.
Avatar billede drgonzo Praktikant
20. december 2007 - 20:47 #4
kan foklare dig det på 5 min, eller gøre det for dig. Men det må du jo om
Avatar billede psychopaticola Nybegynder
03. marts 2008 - 18:09 #5
Lukker. Købte kølepasta and stuff, smurte et tyndt lag på og fik det til at virke.