Avatar billede thebecks Nybegynder
18. december 2007 - 00:50 Der er 2 kommentarer

Programmør til managerspil, gives:15.000 kr. mm.

Hej.

Da jeg skal igang med et fodboldmanager onlinespil, mangler jeg en programmør til at bygge det op.
Jeg levere selv designet og har mine idéer til spillet.
Da jeg ikke PT har alverdens penge, kan jeg kun give 15.000 kr., derfor har jeg valgt, når projektet er færdigt, gives der 18 mdrs. andel af sitet (15% af fortjenesten fra annoncører)
For at give jeg et kort indblik af hvad der skal programmeres, kan jeg her vise nogle links som jeg har af ideér:

www.vman.dk
www.hattrick.org

Svar helst hvis du kan klare opgaven, og gerne vil hjælpe. Så sender jeg mere info og et overblik af designet.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2007 - 08:44 #1
Jeg kan godt lave programmeringen/teknikken bag, men ikke så meget designet/udseendet. Jeg vil gerne have mere info, dvs. om du har en plan over alle spilleregler (jeg spiller selv fodbold, men et managerspil har jo mange flere regler der er specifikke for det) og  hvordan egenskaberne skal være ved alle elementerne (egenskaber ved spillerne, stadions, byer, tilskuere osv). Min mail er thomashygum@gmail.com
Avatar billede webco_dk Nybegynder
19. december 2007 - 23:13 #2
Hej
jeg har erfaring med online manager spil dog ikke fodbold genre, men det er jo programmeringen bag der er vigtigst jeg er sikker på jeg kan klare opgaven. du er meget velkommen til at sende mig en mail info @ webco.dk