Avatar billede sniperdog Nybegynder
15. december 2007 - 12:20 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Netbank virker ik ?

Hey eksperter

JEg kan ik få min netbank til at virke, har installeret nyeste java men den vil stadig ik logge ind.. :( Nogen forslag til hvordan det kan være?

Den skriver noget med invalid keystore når det er..

Venlig Hilsen
Casper
Avatar billede reinelt Nybegynder
15. december 2007 - 12:33 #1
har du prøvet bankens test din pc  her er adressen hvis det er danske bank.
https://netbank.danskebank.dk/html/index.html?site=DBNB test din pc
Avatar billede leif Seniormester
15. december 2007 - 12:34 #2
Hvad bank har du ? De fleste banker har en test man kan køre for at teste om man opfylder kravene
Avatar billede sniperdog Nybegynder
15. december 2007 - 12:34 #3
det er nordea der ik virker desværre.. samme problem er hvis jeg fx skal logge på digital signatur.. får den samme fejl..
Avatar billede vejmand Juniormester
15. december 2007 - 13:34 #4
Avatar billede sniperdog Nybegynder
15. december 2007 - 13:36 #5
Sorry.. men kan du hjælpe?
Avatar billede vejmand Juniormester
15. december 2007 - 13:39 #6
Hmmm, prøv evt. at deaktivere din firewall. Bare for at være sikker på det ikke er den som blokerer.
Avatar billede sniperdog Nybegynder
15. december 2007 - 13:54 #7
Heller ingen held med firewall'en.. ingen der har haft det problem med invalid keystore halløj?
Avatar billede reinelt Nybegynder
15. december 2007 - 14:19 #8
Jeg vil foreslå du downloader den nyeste software fra java http://java.com/en/
sidst jeg havde problemer med mit bankprogram var det det der manglede
Avatar billede reinelt Nybegynder
15. december 2007 - 14:33 #9
undskyld jeg sov det har du jo gjort det med java
Avatar billede jmlee111 Nybegynder
15. december 2007 - 22:29 #11
Prøv det her:
Kontroller i explorer under Funktioner>Internetindstillinger>Avanceret at der er sat x ud for Java (Sun)
Klik derefter på Funktioner>Sun Java Console, der bør dukke frem som et vindue. Tryk "x" uden anførselstegnene.
- Herefter bør netbanken virke!
Mvh.
Jens
Avatar billede j3ppah Novice
17. december 2007 - 12:30 #12
start -> alle programmer -> tilbehør -> højreklik på kommandopromt og tryk "kør som administrator"
Skriv Netsh int tcp set global autotuninglevel=disabled
Tryk enter.
Genstart computere...
Det vil nu virke. (forhåbenligt)...
Avatar billede sniperdog Nybegynder
17. december 2007 - 22:16 #13
tak for svar.. Det virker ik at trykke x desværre...

Hvad er det lige man gør ved at gøre følgende?
start -> alle programmer -> tilbehør -> højreklik på kommandopromt og tryk "kør som administrator"
Skriv Netsh int tcp set global autotuninglevel=disabled
Tryk enter.
Genstart computere...

????

Casper
Avatar billede j3ppah Novice
18. december 2007 - 08:40 #14
disabler det global autoturning level :)...
... prøv det og se om det virker... burde det...
Du skal ind i kommandopromten som administrator og så skriv:
Netsh int tcp set global autotuninglevel=disabled
... det er vigtigt du kører den som administrator, ellers virker det ikke.
Avatar billede vejmand Juniormester
24. december 2007 - 09:14 #15
Lidt forklaring vedr. Netsh int tcp set global autotuninglevel=disabled

http://www.ipforum.dk/content/view/19/56/
Avatar billede sniperdog Nybegynder
30. december 2007 - 15:31 #16
det virker ik noget af det... for fan.. !
Avatar billede sniperdog Nybegynder
26. marts 2008 - 14:06 #17
Løsning fundet...
http://www.eksperten.dk/spm/822446

hygge..