Avatar billede sism Nybegynder
14. december 2007 - 11:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Pivottabel sætter selv flueben ved opdatering/åbning.

Jeg har et problem med de pivottaveller jeg arbejder med.
Når jeg åbner filen med pivottabellen i, så kan jeg ikke være sikker på at de flueben jeg selv har valgt inden jeg gemte filen, også er dem jeg har sat. Når jeg åbner filen, så viser det sig tit, at der nu er sat nye flueben, og jeg kan således ikke stole på de tal jeg får. Data henter jeg eksternet fra Navision.
Er der en eller anden der har en løsning til dette problem?
Avatar billede mowi Nybegynder
14. december 2007 - 13:09 #1
Kan det være noget, at der er et link/kæde til Navision, som automatisk opdatere data, når du åbner filen med pivottabeller?
Avatar billede sism Nybegynder
14. december 2007 - 13:25 #2
Hmm. selv om den opdaterer når den åbnes, så skulle den da ikke selv sætte "flueben" andre steder end jeg har bedt den om, og det er ikke alle steder den sætter flueben af de muligheder der er.
Avatar billede mowi Nybegynder
14. december 2007 - 13:33 #3
De flueben, der bliver ændret er altså ved valg af varibler, som pivottabellen skal vise. Jeg havde forstået det som flueben i selv regnearket, som indikerer en Ja/Nej information.
Avatar billede sism Nybegynder
14. december 2007 - 13:41 #4
Ja eller datoer eller hvad der nu vælges imellem. Det kan også være navne.
Avatar billede sism Nybegynder
01. februar 2008 - 12:32 #5
lukket
Avatar billede sism Nybegynder
01. februar 2008 - 12:33 #6
ok