Avatar billede kdlarsen Nybegynder
14. december 2007 - 11:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Adobe Acrobat Proffesionel

Hej,

Jeg køre med en Office 2007 proff og har lige installeret Acobat Proff 8.0.
Har afinstalleret alle andre adobe readere.
Problemet er at jeg ikke kan åbne pdf filer fra outlook. De skal gemme på disken først!!!
Denne meddelelse kommer:
"Denne handling er kun gyldig for produkter, der er installeret på nuværende tidspunkt"

Sikkert bare et flueben der skal hakkes af men kender nogen til problemet???
Avatar billede reinelt Nybegynder
14. december 2007 - 20:11 #1
jeg har kun adobe reader men har du prøvet rediger og indstillinger-dokumenter
og set om der mangler flueben nogen steder
Avatar billede kdlarsen Nybegynder
24. april 2008 - 10:07 #2
Fik ordnet problemet efter at have kørt en guide jeg fandt på Adobe.com om fjernelse af 60, 7.0 og 8.0. Derefter kunne jeg reinstallere og nu virker det!!