Avatar billede tinamus1 Nybegynder
12. december 2007 - 18:08 Der er 2 kommentarer

fjerne susen fra lydfiler.

har et c media audio ac97 onboard lydkort og har sat pc'en til anlægget. Mit problem er at selvom ingen lydfiler bliver spillet suser og skratter det i højttalerne.... når jeg ripper en streaming kommer det med på optagelsen. er der nogen der ved hvad der kan være galt???
heeeeeeeellllllllppppppp meeeeeeeeeeeeeee.... plz.
Avatar billede trav4u2 Novice
12. december 2007 - 19:09 #1
Har du testet på en anden afspiller at støjen kommer med på optagelser? Mit bud ville nærmere være at du skal have justeret lydniveauer på PC’en.

Prøv at gå ind i Kontrolpanel - Lyde og lydenheder - Knappen avanceret og juster på line in, wave og lydstyrke. Hvis du ikke bruger mikrofon bør du slå den fra.
Avatar billede trav4u2 Novice
12. december 2007 - 19:11 #2
Der kan selvfølgelig også være noget glat med din forbindelse til anlægget. Ligger dit kabel tæt på en strømførende ledning?