Avatar billede phones Nybegynder
08. december 2007 - 12:59 Der er 1 løsning

Steam og Half-Life 2 Episode 1 på Win Vista Home 32 bit

Howdy folkens

Jeg har netop fået en maskine maskine med Vista Home 32 bit installeret. Skulle naturligvis afprøve denne maskine og besluttede mig for at installere Half-Life 2 Episode 1, som jeg har i en retail udgave.

Når jeg smider skiven i, og vælger at installer, installerer den Steam ganske fint, men skriver, at den vil forsætte med at installere Half-Life 2 Epsiode 1, men herefter sker der ikke en skid. Spillet fremgår ikke at steamkontoen, men kan downloades - hvilket jo ikke burde være nødvendigt.

Når jeg så prøver at kører skiven igen (auto-play) og vælger play Half-Life 2 Episode 1 skriver den not enoght space to run Steam på trods af, at jeg har 90000 GB fri og der er næsten 450 GB fri plads på skiven hvor steam allrede ligger. Det samme er gældende hvis jeg vælger at reinstallere episode 1????

Er der nogen der kan hjælpe så jeg kan få spillet noget half-life uden at jeg behøver downloade spillet via steam?

Virkede fint under XP.

Syntes det er meget mytisk.
Avatar billede phones Nybegynder
08. december 2007 - 18:49 #1
Har fundet ud af det, så beholder pointene