Avatar billede lakana Nybegynder
07. december 2007 - 20:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tendenslinje tvunget igennem (0,0)

Hvilken forskel er der på om jeg tvinger min tendenslinje til at have en skæring i 0-punktet fremfor hvis jeg ikke havde?
Avatar billede mrandersdk Nybegynder
08. december 2007 - 20:02 #1
at hvis du tvinger den til det, så skærer den i (0,0), hvis du ikke gør det, så gør den ikke nødvendigvis. Lidt dumt svar men du har givet så lidt informationer, så det er det eneste man kan svare
Avatar billede martin_moth Mester
09. december 2007 - 19:26 #2
men meget præcist svaret, mrandersdk. jeg tilslutter mig :o)
Avatar billede lakana Nybegynder
07. august 2011 - 20:42 #3
svar